AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei, jeg har vært i et sexløst forhold lenge nå. Vi har omtrent ikke hatt sex siden jeg fødte barn. Så jeg aner ikke om jeg er «Ok nok» nede der etter fødsel. Jeg kjenner jeg vil trenge mye tid på evt ny partner og å bli trygg på meg selv og kroppen min. Åresvis med avvisning har gjort noe med selvtilliten min. Jeg er slank og veltrent, har litt mer hengepupper enn før 😂 Samtidig pga så lenge siden sex, er sex noe jeg også lengter etter. Så lysten min er splittet med mitt behov for sex, om dere skjønner. Jeg er en person som ikke nødvendigvis trenger å være i forhold for å ha sex, men såklart en relasjon og psykologisk trygghet trenger jeg. Har nå en jeg har flørter med, som jeg kjenner litt fra før. Det kan aldri utvikle seg til forhold pga noen omstendigheter rundt. Men jeg tør ikke ta steget med å treffes, da jeg er redd for at det ender med sex, og jeg vet helt ærlig ikke om jeg tør å vise meg naken. Eller, jeg vet ikke om jeg tør å vise vulva. Kanskje jeg ikke er stram nok, fin nok nede der. Aldri i verden om jeg hadde turt at noen skulle gå ned på meg. Skjønner ikke hvem jeg har blitt, og hvordan jeg kan overvinne min egen frykt for at jeg ikke er bra nok. Noen med erfaring? Anonymkode: adfd3...00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Er vel mer at du overtenker. Selv ville jeg ikke brydd meg døyt om, hvordan du så ut hverken her eller der. Anonymkode: ccefa...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, jeg har vært i et sexløst forhold lenge nå. Vi har omtrent ikke hatt sex siden jeg fødte barn. Så jeg aner ikke om jeg er «Ok nok» nede der etter fødsel. Jeg kjenner jeg vil trenge mye tid på evt ny partner og å bli trygg på meg selv og kroppen min. Åresvis med avvisning har gjort noe med selvtilliten min. Jeg er slank og veltrent, har litt mer hengepupper enn før 😂 Samtidig pga så lenge siden sex, er sex noe jeg også lengter etter. Så lysten min er splittet med mitt behov for sex, om dere skjønner. Jeg er en person som ikke nødvendigvis trenger å være i forhold for å ha sex, men såklart en relasjon og psykologisk trygghet trenger jeg. Har nå en jeg har flørter med, som jeg kjenner litt fra før. Det kan aldri utvikle seg til forhold pga noen omstendigheter rundt. Men jeg tør ikke ta steget med å treffes, da jeg er redd for at det ender med sex, og jeg vet helt ærlig ikke om jeg tør å vise meg naken. Eller, jeg vet ikke om jeg tør å vise vulva. Kanskje jeg ikke er stram nok, fin nok nede der. Aldri i verden om jeg hadde turt at noen skulle gå ned på meg. Skjønner ikke hvem jeg har blitt, og hvordan jeg kan overvinne min egen frykt for at jeg ikke er bra nok. Noen med erfaring? Anonymkode: adfd3...00e Finner du en mann, en fin en for deg, så forteller du han om (noe av) dette og deg selv. En grepa kar forstår. Noen av oss forstår og "bryr" seg ikke om det du frykter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Tror du må bare hoppe i det og erfare at menn tenner på deg. Da tror jeg tankene dine vil forsvinne Anonymkode: 435a6...cc7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Takk! Ja, må vel bare prøve meg sagte men sikkert frem ☺️ Anonymkode: adfd3...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Er bare å hoppe i det! Var litt bekymra selv, etter 3 år uten sex, bl.a. ikke sex etter fødsel. Jeg har nok ikke like dårlig selvbilde som deg, men var usikker på hvordan det skulle kjennes ut for meg. Til min store overraskelse er sex mye bedre nå enn det var før! Jeg tenkte ikke en døyt på hvordan jeg så ut, og var sykt kåt. Det var et one night stand med en veldig seksuell fyr (som ble en jeg data i noen måneder). Men jeg merker fort når jeg kliner med noen om jeg føler meg trygg nok til å ta med med hjem. Så det er fint å føle seg trygg, og være med noen som ikke presser. Nå har jeg en super kjæreste og har aldri hatt så høy sexlyst eller så bra sex før. Vi har gjerne sex 2-4 ganger de dagene vi møtes. Det føles herlig å ha så høy sexlyst, etter null lyst i så mange år! Anonymkode: 14d72...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 22 minutter siden #7 Del Skrevet 22 minutter siden Du kan høre på sånne tullinger på dette forumet, som for eksempel meg, som sier at din frykt og dine hemninger er 100 prosent ubegrunnet og at du bare ødelegger for deg selv med sånt tull. Eller, for å være litt seriøs, så høres det ut som du trenger noen å snakke med som har papir på at de vet hva de snakker om. Sørgelig med alle disse flotte damene som tror at de ikke er flotte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå