Gå til innhold

Sexleketøy...

Fremhevede innlegg

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Jeg sitter nå å ser litt på rabbitshop.

Å jeg lurer på om noen kan anbefale noe..

Har aldri hatt noe sexleketøy før, men har litt lyst på...

Visst dere vet om noen andre (norske) sider som er billigere så blir jeg glad for det også...

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Er enig i at Fun Factory har mye flott i leketøy!

Erotikknett synes jeg er en bra nettbutikk, greie priser (lavere enn mange andre steder) og rask levering.

Den som *phair* anbefalte står på ønskelista her i gården, ellers så anbefaler jeg denne dersom du ønsker en litt mindre vibrator. Er og litt på hva du ønsker, har hørt mye godt om Laya Spot, som er til utvendigbruk (og som også kan brukes til mer uskyldig massasje...).

Skrevet

Her kan du også kanskje finne noe for deg... Har ikke prøvd noe her selv (tenk!) men vet hvem en av butikkeieren er, og er 100% seriøst. www.nytelsen.no

Skrevet

Jeg så på God Morgen, Norge (!) at de anbefalte en orgasmekrem (tror jeg det var) for kvinner. Noen som har prøvd noe slikt? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

viamax innerholder 15 ml til 179kr..

Den andre er på 148 ml til 139 kr...

Er det noen som har prøvdt begge?det er vell mentholen som gir effekt?

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler folk å holde seg unna. Bruk ekte varer isteden og fantasien. Det enkle er ofte det beste.

Skrevet

Jeg bruker kun ViaMax sin, blir litt skremt av navnet på den andre. Særlig med tanke på at dette er en krem og ikke et leketøy. Og jeg kan gå god for de andre produktene fra Bionordica.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...