AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Mitt inntrykk er at folk som har det dårlig trenger å føle seg bedre, og da f.eks. gjennom å skryte. Har hun det ikke helt bra? Noe som har skjedd? Anonymkode: da7be...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 8.20): Har ei god venninne i 50 årene som er begynt å skryte noe voldsomt. Hun har ikke vært sånn før. Hun skyter mer og mer, av seg selv, sine barn osv. Jeg begynner å bli lei, fordi jeg savner hvordan hun var før. Hva kan grunnen være? Anonymkode: 0c698...6aa Hva sier hun som du opplever som skryt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.08): Vanskelig å vite grunnen, men slikt snakk er så uinteressant. Så hadde nok faset dette vennskapet ut. Anonymkode: 9311b...805 Ja for det er kjekkere å høre om venners problemer enn venners suksess 🙏 Anonymkode: dba38...c54 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja for det er kjekkere å høre om venners problemer enn venners suksess 🙏 Anonymkode: dba38...c54 Tror du misforstår. Jeg velger å se det komiske i det, så lenge de ikke plager meg. Jeg er ikke TS. Anonymkode: 5d3fd...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Tror du misforstår. Jeg velger å se det komiske i det, så lenge de ikke plager meg. Jeg er ikke TS. Anonymkode: 5d3fd...e24 Det er jo litt hersketeknikk da… du latterliggjør personen -selv om det er for deg selv vil det mest sannsynlig skinne gjennom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #26 Del Skrevet 26. januar Kvalitet skrev (3 minutter siden): Det er jo litt hersketeknikk da… du latterliggjør personen -selv om det er for deg selv vil det mest sannsynlig skinne gjennom. Hersketeknikk? Å se det komiske i at en venn har begynt å oppføre seg annerledes på grunn av penger? Det er ikke bare komisk, det er tragikomisk i grunn. Det viser en annen side av dette mennesket som man kanskje ikke kjente til. Og nei, det synes ikke på meg, men ja, jeg holder avstand om vedkommende blir ufin i tillegg. Anonymkode: 5d3fd...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå