AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hei,i ukedagene er det ikke noe problem med spisevindu fra 11-19. Men hva gjør dere i helgene? Jeg ønsker ikke at barna skal bli negativt påvirket. Frokost i helgene spiser vi sammen og middag er gjerne ikke før kl. 19-20. Anonymkode: cbe01...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Om jeg skal noe som involverer spising flytter jeg litt på spisevinduet, eventuelt strekker det litt lengre enn vanlig. Anonymkode: 57d38...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Vi spiser helgefrokost mellom 11 og 13 en gang, og middag er det vel mulig å fremskynde litt? Om noen av våre er sultne før fellesfrokost tar de seg et knekkebrød eller noe sånt. Det har ikke noe med fasting å gjøre for vår del altså, så det er ikke noe barn nødvendigvis må tenke på som "slanking". Hvis du har så små barn at de er oppe lenge før 11 bør de vel i alle fall ha spist middag en stund før 20? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Jeg har ikke spisevinduet i helgene, det går fint for meg! Anonymkode: 024fc...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke spisevinduet i helgene, det går fint for meg! Anonymkode: 024fc...a4a Enig, fungerer helt supert å faste kun 5 dager per uke. Anonymkode: 1b727...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Frokosten spiser vi ganske sent om vi ikke skal på aktiviteter. De er store nok til å være oppe om kvelden. Det blir nok større spisevindu i helgene. Så kan jeg heller begrense frokosten f.eks. Takk for innspill. TS Anonymkode: cbe01...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar Bare å gjøre det annerledes i helgene, det tror jeg veldig mange gjør, meg selv inkludert. Anonymkode: af150...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare å gjøre det annerledes i helgene, det tror jeg veldig mange gjør, meg selv inkludert. Anonymkode: af150...080 Ja tror det nesten må bli slik. Anonymkode: cbe01...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå