AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden jeg og ei kvinne dater, nå på lørdag blir det vårt tredje date. Hun sier hun vil ta ting sakte og tar tid å bli kjent. Bør jeg kysse henne på date nr 3? kan jeg havne i vennesonen dersom jeg ikke gjør det? Anonymkode: 9b512...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje, og ja, du kan. Du risikerer også at hun synes du er altfor frempå, og bryter det av. Sånn er dating, spesielt for menn, lett å trå feil, og så er det over. Du må nesten snakke med henne og prøve å lese kroppsspråket. Anonymkode: 36f0d...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det er ikke noe fasit på at man skal kysse på 3 date, ta det som det kommer. Anonymkode: f4464...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet akkurat nå #4 Del Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg og ei kvinne dater, nå på lørdag blir det vårt tredje date. Hun sier hun vil ta ting sakte og tar tid å bli kjent. Bør jeg kysse henne på date nr 3? kan jeg havne i vennesonen dersom jeg ikke gjør det? Anonymkode: 9b512...71d Om du havner i vennesonen til ei dame så er det et av de største komplimentene du kan få. Ihvertfall hvis hun behandler vennene sine ordentlig. Å være gode venner er veldig viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå