AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Er da pengene trukket fra konto, altså den summen jeg ser er slik den er med penger fratrukket. Har en handel fra en norsk butikk der og en bussbillett betalt med Vipps som har dinglet der i 2 dager Anonymkode: 0e7e4...549
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Ulike banker gjør det ulikt, men du vet vel selv ca hvor mye som skal være på kontoen og da ser du jo om det er sånn eller sånn. Anonymkode: f0903...e5b
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er da pengene trukket fra konto, altså den summen jeg ser er slik den er med penger fratrukket. Har en handel fra en norsk butikk der og en bussbillett betalt med Vipps som har dinglet der i 2 dager Anonymkode: 0e7e4...549 Da er beløpet reservert på konto, men transaksjonen er ikke utført. Anonymkode: 3b44e...ace
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Hos meg er de trukket fra. Har Sbanken. Det ser man jo, jeg hadde x kroner på konto, brukte noen penger som er under behandling/reservert, og da har jeg tilsvarende lavere beløp igjen på konto. Jeg er blakk da så sjekker kanskje konto mer enn andre 😂 Det kan være det er forskjellig i forskjellige banker, jeg mener å huske at da jeg i gamle dager hadde Sparebank1, så kunne man på regninger og slikt velge om det skulle bli bokført med en gang den ble kjørt eller etter transaksjonen hadde gått gjennom. Eller noe sånt. For der var det litt sånn at de skilte på saldo og tilgjengelig på konto, eller noe greier, det var litt forvirrende. Jeg husker jeg valgte å bokføre alt med en gang. Jeg har jo ikke de pengene, når de ligger i loopen for å bli trukket. Anonymkode: 90f62...a80
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar Takk for svar alle sammen. Pengene var trukket fra på brukskonto, selv om de stod i grått felt og reservert Jeg har ikke helt oversikt over når det her var snakk om ca 2000K. Var bare nysgjerrig på hvordan de gjorde det. Har Sparebank1 Midt AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er beløpet reservert på konto, men transaksjonen er ikke utført. Anonymkode: 3b44e...ace Rart at bussbillett har ligget der i 2 dager i sånt grått felt. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ulike banker gjør det ulikt, men du vet vel selv ca hvor mye som skal være på kontoen og da ser du jo om det er sånn eller sånn. Anonymkode: f0903...e5b Nei, har ikke oversikt når det er snakk om 2000K fra eller til. Anonymkode: 0e7e4...549
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar alle sammen. Pengene var trukket fra på brukskonto, selv om de stod i grått felt og reservert Jeg har ikke helt oversikt over når det her var snakk om ca 2000K. Var bare nysgjerrig på hvordan de gjorde det. Har Sparebank1 Midt Rart at bussbillett har ligget der i 2 dager i sånt grått felt. Nei, har ikke oversikt når det er snakk om 2000K fra eller til. Anonymkode: 0e7e4...549 Om du har så mye penger på brukskontoen at du ikke vet om et par tusen er trukket eller ikke så er det vel ikke så veldig viktig at det tar noen dager før det er avklart tenker jeg da. Selv har jeg 60-70 000 på brukskontoen når jeg akkurat har satt over før mesteparten av regningene trekkes, men har likevel full kontroll på om ting er blitt trukket eller ikke. På min konto blir trekkene helt usynlige en stund før de dukker opp igjen som reservert og så til slutt som trukket. Anonymkode: f0903...e5b
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du har så mye penger på brukskontoen at du ikke vet om et par tusen er trukket eller ikke så er det vel ikke så veldig viktig at det tar noen dager før det er avklart tenker jeg da. Selv har jeg 60-70 000 på brukskontoen når jeg akkurat har satt over før mesteparten av regningene trekkes, men har likevel full kontroll på om ting er blitt trukket eller ikke. På min konto blir trekkene helt usynlige en stund før de dukker opp igjen som reservert og så til slutt som trukket. Anonymkode: f0903...e5b Det er ikke viktig, jeg var bare nysgjerrig At du har "full kontroll "som du sier angår ikke hverken tråden eller meg. Anonymkode: 0e7e4...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå