Vico Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd i min nettbank. Jeg hadde tydeligvis godkjent intrum sin lån/husleie på e-faktura. Også betalte jeg igjen med å fylle kid og konto nummer fra intrum sin side, men jeg så ikke den andre som allerede hadde blitt trukket. Jeg var uheldig at husleie ble trukket 2 ganger. En av de gangene uten kid, det som da var på e-faktura. Jeg ringte banken da sa de at det er blitt trukket to ganger. Trodde først det var noe feil med nettbanken. Men jeg hadde bare 4000 igjen på min konto så da begynte jeg å lure hva skjedde med resten av pengene. Banken ba meg ringte intrum. Det gjorde jeg og han som jobbet på intrum sa at han kunne bare se et beløp hos dem. Banken sendte meg kvitteringer til begge som jeg betalte. Hva kan ha skjedd? Tar det tid til intrum får inn andre beløpet uten kid? Får jeg pengene mine tilbake? Banken sa at jeg vil ikke miste pengene. Intrum skulle sjekke idag hvis de har fått så vil de sende meg pengene tilbake. Men hva om det ikke kommer opp hos intrum:/? Skjedd med flere?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Har du betalt uten kid-nummer så er jo ikke pengene knyttet opp mot ditt lån, så da tar det lenger tid å finne pengene og sende de i retur. Det løser seg nok i løpet sv noen dager, spesielt når du har vært i kontakt med dem. Anonymkode: e30dd...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå