Honey Dew Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden Kanin og hunder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jupp! Dette tror jeg det luker hos oss også. Kanskje litt mindre promp, og litt mer gammelt støvete trehus😅 Men man kjenner vel ikke sin egen huslukt? Jeg gjør hvert ikke det. Og ingen tørr å si ifra heller så..🤷♀️ Anonymkode: 6f654...c84 Jeg lukter ikke min egen kroppslukt eller huslukt 😄 Men jeg legger fort merke til andre sin kroppslukt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden Har kjent egen huslukt når jeg har vært borte over en lengre periode. Lukter egentlig hytte her. Antagelig på grunn av tømmervegger og vedfyring. Anonymkode: c78b4...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden Sopp/fukt og middagsos. Lufter hver dag men ventilasjonen er håpløs (leier og har meldt i fra men eier er uinteressert). Anonymkode: 5c39d...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå