anonyma Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Helt enig - men desverre er det ikke alltid like tydelig at det er troll i begynnelsen av tråden .. - og noen ganger er det jo morro å mate troll også ← Dette er min aller første snikksnakktråd og som den disiplinerte KG-bruker jeg er (yeah ringht ) tar jeg den her i stedet for å spore av i en annen tråd. Inspirert av tråden "Ikke mat trollene" (eller no sånt) begynte jeg å tenke litt. Hva liker troll? Liker de f eks kokosboller som fler av oss andre gjør? Spiser de vanlig mat? Eller hva? Hva tror du? Svar fra erfarne trollmatere ønskes. Jada, jeg kjeder meg og på jobb i dag
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Du skal ikke mate trollene har jeg sagt! Takk for at du tok den her!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har nicket "forumtrollet" på et annet forum. Jeg liker godt kokosboller, men ikke for mye på en gang. Gi meg gjerne vegetarmat også.
Gjest 2324 Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror troll er altetende, det virker i hvertfall som om KG-trollene er det..
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Jeg vet at troll elsker kokosboller, for når vi er på hytta forsvinner kokosbollene en etter en uten at noen andre har forsynt seg :hår:
vixen Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Jeg vet at troll elsker kokosboller, for når vi er på hytta forsvinner kokosbollene en etter en uten at noen andre har forsynt seg :hår: ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå