Gå til innhold

Depresjon og følelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min samboer har vert deprimert en stund. Nå har h*n mistet følelser sier h*n, og vil gå i fra meg. H*n er forvirret, og redd for å gjere feil. Er det depresjonen som snakker? Bør jeg gå, eller stå.

vedkommende er i terapi.

Anonymkode: 2782d...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Deprimert eller ei.

Hadde kjæresten min sagt at han ikke elsket meg lenger og vil gjøre det slutt hadde jeg gått.

Anonymkode: bc6d9...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble så deprimert og tom at jeg trodde jeg ikke elsket samboeren lenger, og gjorde det slutt. Jeg har gått til behandling etterpå og blitt kvitt depresjonen, og da har også alle følelser kommet tilbake, også for eksen😢 Men nå er det for sent, jeg får ikke han tilbake. 

Jeg vil anbefale deg å stå i det, og si at han ikke får ta en avgjørelse mens han er deprimert. Skulle ønske min eks hadde sagt det samme, for jeg skjønte ikke hva jeg gjorde. 

Anonymkode: c4393...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min samboer har vert deprimert en stund. Nå har h*n mistet følelser sier h*n, og vil gå i fra meg. H*n er forvirret, og redd for å gjere feil. Er det depresjonen som snakker? Bør jeg gå, eller stå.

vedkommende er i terapi.

Anonymkode: 2782d...360

Du bør skrive hvilket kjønn samboeren din er, da det er relevant - selv om alle kanskje uansett skjønner at det er en mann. Den "anonmymiseringen" og kjønnsfjerningen er bare tåpelig. De aller aller fleste er enten kvinner eller menn, og da er det lurt å forholde seg til det - og ikke de 0,01 prosentene som er noe annet. 

Anonymkode: 9caf4...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bør skrive hvilket kjønn samboeren din er, da det er relevant - selv om alle kanskje uansett skjønner at det er en mann. Den "anonmymiseringen" og kjønnsfjerningen er bare tåpelig. De aller aller fleste er enten kvinner eller menn, og da er det lurt å forholde seg til det - og ikke de 0,01 prosentene som er noe annet. 

Anonymkode: 9caf4...4ff

Poenget er at det skal være kjønnsnøytralt, slik at man ikke svarer basert på sin subjektive mening være seg kjønn. Handler ikke om de 0,01 prosentene. 

Anonymkode: 9232d...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg ble så deprimert og tom at jeg trodde jeg ikke elsket samboeren lenger, og gjorde det slutt. Jeg har gått til behandling etterpå og blitt kvitt depresjonen, og da har også alle følelser kommet tilbake, også for eksen😢 Men nå er det for sent, jeg får ikke han tilbake. 

Jeg vil anbefale deg å stå i det, og si at han ikke får ta en avgjørelse mens han er deprimert. Skulle ønske min eks hadde sagt det samme, for jeg skjønte ikke hva jeg gjorde. 

Anonymkode: c4393...0f1

Skjedde akkurat det samme med meg, bare at vi ikke bodde sammen, enda. Men vi hadde planer om det og barn. 

Anonymkode: 18f3e...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Håper dere ikke har barn sammen da isåfall, men burde prøve?

Anonymkode: ec3d4...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...