Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Er det noen som har spillt Civilization 5? Er det stor forskjell mellom 4 og 5?
Susan Sto Helit Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Har det kommet 5 allerede? Har jo akkurat fått 4 jo.... *sukk* Civ 5 kommer hvertfall ikke PC'en min til å klare!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Er du sikker på at du mener Civ 5? Det har ikke kommet ut enda, og er ikke engang i produksjon. Civ 4 kom ut 25.oktober i fjor.
Crazee Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Kort oppsummering i stikkordsform: Civ I : Wow! Civ II : Betre, seiest det (fekk aldri spelt den - sjølv om eg har kjøpt det...) Civ: Call to power : Svært bra denne òg - men det er andre utviklarar, ug ikkje same serie sånn sett. Civ III : Nedtur frå II'en, seier enkelte. Andre er ueinige. Eg likar det Civ III Play the World : Civ III med fleirspelarmodus, og fleire sivilisasjonar Civ IV : heilt annan grafikk, meitr avansert - og like enkel i oppbygnad. (På sett og vis.) Spelegleda frå Civ II er tilbake, i følge enkelte. Alpha Centauri : Civ II i rommet, sånn omtrent. lenge sidan eg spelte det - likte det. Det er berre Civ IV som krev så mykje av PCen/grafikkortet. Dei andre spela har mykje enklare grafikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå