AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har trent på ulike sentre opp gjennom årene; Sats, Fitness1, Ewo osv og felles for de er at 90% av musikken er altfor høy og musikk som er litt i samme gate som heismusikk, altså musikk som ingen liker og som er bare irriterende. Enten er det rolig r&b med autotune og mye knipsing, som gjør at du får lyst å sovne midt under bulgarsk utfall, eller så er det masete trancepop fra et øst-europeisk band som ingen har hørt om. Nå trener jeg på et senter der de lar en radiokanal stå på, og det er mye bedre for da er musikken mer variert, Tidligere når musikken har vært for høy og masete, har jeg bedt de skru litt ned, men så går det ett kvarter og volumet fyker opp igjen. Jeg kjenner mange som trener med musikk på ørene fordi musikken på treningssenteret så dårlig, og de sier de må ha høyere volum på enn det de egentligen ønsker, for å kunne overdøve den dårlige musikken som senteret spiller. Anonymkode: 12048...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg foretrekker å trene til powermetal. Synes det er helt greit å lukke meg inn i min egen verden med ørepropper i ørene. Bryr meg lite om hva senteret spiller, de spiller ikke det jeg liker uansett. 🤷🏻♀️ Sånn er det vel for de fleste? Best å trene med sine egne valg på øret. Da blir det gjerne så senteret må velge noe generisk som kan stå i bakgrunnen. Anonymkode: ee8f8...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har trent på ulike sentre opp gjennom årene; Sats, Fitness1, Ewo osv og felles for de er at 90% av musikken er altfor høy og musikk som er litt i samme gate som heismusikk, altså musikk som ingen liker og som er bare irriterende. Enten er det rolig r&b med autotune og mye knipsing, som gjør at du får lyst å sovne midt under bulgarsk utfall, eller så er det masete trancepop fra et øst-europeisk band som ingen har hørt om. Nå trener jeg på et senter der de lar en radiokanal stå på, og det er mye bedre for da er musikken mer variert, Tidligere når musikken har vært for høy og masete, har jeg bedt de skru litt ned, men så går det ett kvarter og volumet fyker opp igjen. Jeg kjenner mange som trener med musikk på ørene fordi musikken på treningssenteret så dårlig, og de sier de må ha høyere volum på enn det de egentligen ønsker, for å kunne overdøve den dårlige musikken som senteret spiller. Anonymkode: 12048...7b8 I studio er det mp3, men på gruppetimer er det instruktøren selv som bestemmer og som har laget en spilleliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå