fugl fønix Skrevet 1. februar #41 Skrevet 1. februar Resepsjonister, de smiler og virker hyggelige i ditt nærvær, men veldig passive agressive, flinke til å prate drit bak ryggen til kollegaene sine, de er også flinke til å prate drit om sine kunder mens kunder sitter og hører på..flere som har blitt avslørt..via lydopptak. Blir flau på deres vegne... Men de bryr seg ikke.. De det gjelder, ikke alle er sånn men endel er sånn.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #42 Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (På 22.1.2025 den 13.48): I offentlig sektor Tvilsomt. Offentlig sektor er dårlig lønn og du må tåle å få masse kjelt for ting du ikke kan påvirke. I tillegg til at du har relativt lsvy status og ingen dyns jobben din er imponerende . Du er en del av en grå masse, der alt skal være likt, og har lite muligheter til å skinne som den uvanlig fantastiske personen du er 😄 Ikke akkurat det narsisister trakter etter Anonymkode: 1710b...4b6 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #44 Skrevet 1. februar Alle posisjoner hvor man har makt over andre. Anonymkode: 9869e...b03 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #45 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 12.05): Kreative yrker som kunst, musikk, dans, fotografi, samt yrker som krever typisk lang prestisje-utdanning har kanskje en overpopulasjon, men jeg tror ikke yrkesvalg er det som tipper lasset. Anonymkode: 8f9a7...d05 Enig med denne. Etter det jeg ser i min jobb så er kreative yrker overrepresentert blandt de som har fått diagnostisert narsisistike trekk. Det har vrl sammenheng med å ha en drive til å utøve og skape kunst i ulike former, og at de har personligheten til å ønske å vise fram det de skaper til verden. Men det er feil å tenke at natsisisme er årsak til at folk er slemme. Ofte misforstår folk og blander narsisisme med " et dårlig menneske" . Det er jo ikke riktig. Det handler jo mye om behov å bli sett og anerkjent og for mange gir det store problemer med skuffelse og depresjon, slike ting, når de ikke får nok anerkjennelse og så videre. Anonymkode: 1710b...4b6
AnonymBruker Skrevet 1. februar #46 Skrevet 1. februar Privat næringsliv, eiendomsmeglere, børsfolk og økonomer Anonymkode: cb1b2...9e1 1
PITTY Skrevet 1. februar #47 Skrevet 1. februar Kan ikke skjønne annet enn at det må være flust av de blant influencere og bloggere.. Ta gjerne med makt-sjuke politikere på kjøpet. Kanskje også strebere som bruker albuer og høylytt stemme for å klatre i bedriften.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #49 Skrevet 1. februar Sjøforsvaret/forsvaret Anonymkode: 20cb2...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #50 Skrevet 1. februar I lederstillinger. Jeg forstår ikke hvordan det havner så mange narsissister i lederstillinger. Hvem er de som ansetter dem?? Narsissister er helt jævlige ledere - også finnes det SÅ mange av dem! Anonymkode: fa6cc...bde 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #51 Skrevet 1. februar I hvert fall en gastrokirurg som var på grensa til å mobbe en stakkars nyutdannet sykepleier fordi hun ikke hadde rukket å lese seg opp på journalene til 15 pasienter før vaktstart kl. 07.30. Ble til og med slengt dritt til foran legestudent som var tilstede. Noen år siden dette nå. Anonymkode: b169c...b72 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #52 Skrevet 2. februar Leste en gang at kokker var på en sånn liste, lurer på hvorfor? Hørt det flere ganger. Det er jo et anonymt service yrke så litt rart. Eller kanskje ikke! Jeg tenker helt klart at folk innen psykiatrien. Politiet og så har jeg hørt flygeledere. Anonymkode: 3109c...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #53 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): I hvert fall en gastrokirurg som var på grensa til å mobbe en stakkars nyutdannet sykepleier fordi hun ikke hadde rukket å lese seg opp på journalene til 15 pasienter før vaktstart kl. 07.30. Ble til og med slengt dritt til foran legestudent som var tilstede. Noen år siden dette nå. Anonymkode: b169c...b72 Mange kirurger som er sånn er mitt inntrykk... Anonymkode: c8280...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå