AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Den klassiske er sex mellom sjef og ansatt. Mange ansatte ønsker ikke denne typen relasjoner i profesjonelle sammenhenger og oppstår det, blir en av de flyttet til andre deler av organisasjonen. Men hva med 2 kolleger som har sex med hverandre, er det godtatt på jobben der du jobber? Hva med sex mellom ansatt og en sjef lenger oppe i systemet, men som fremdeles er i direkte linje til den ansatte? De fleste arbeidsplasser aksepterer forhold mellom ansatte i forskjellige deler av organisasjonen. Hvordan er det der du jobbeR? Anonymkode: d5adf...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Hos oss har det dannet seg flere par oppigjennom. Single som blir kjent via jobben, blitt seriøst det med de jeg kjenner til😊 Bare tilfeldig sex tror jeg kan bli trøblete, kan være vanskelig om noen blir såret osv. må jobbe sammen etterpå og sånt… Anonymkode: 5e72c...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Vi er seksti ansatte og har tre par, to gift, et samboende. Jeg har nå blitt øverste sjef. Jeg hadde ikke akseptert at man hadde et forhold til en i linja, dvs sjef - underordnet. Ellers får voksne folk ta ansvar for seg selv. Vi prøver å unngå at ekteparene er i samme seksjon. Det skaper ofte misforståelser, mistenksomhet fra andre. Anonymkode: 0c17f...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er seksti ansatte og har tre par, to gift, et samboende. Jeg har nå blitt øverste sjef. Jeg hadde ikke akseptert at man hadde et forhold til en i linja, dvs sjef - underordnet. Ellers får voksne folk ta ansvar for seg selv. Vi prøver å unngå at ekteparene er i samme seksjon. Det skaper ofte misforståelser, mistenksomhet fra andre. Anonymkode: 0c17f...866 Kunne du hatt et forhold til en av de ansatte? Anonymkode: d5adf...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kunne du hatt et forhold til en av de ansatte? Anonymkode: d5adf...2ad Nei. Anonymkode: 0c17f...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Jeg jobber kommunalt, og er avdelingsleder. Vi ansetter ikke noen i nære relasjoner, (det er slik i hele kommunen jeg jobber) som søsken, ektefelle, foreldre/barn. Har vært noen tilfeller der voksne barn av ansatte har vært litt vikar i sommerferier, men vi unngår det så langt det lar seg gjøre. Så lenge alt går på skinner er det jo ikke problemer, men innimellom kan vanskelige saker oppstå, da er det ikke ideelt. Vi i ledelsen er også påpasselig med at vi ikke ansetter venner av oss. Men at ansatte er venner er selvfølgelig ikke noe problem. Hvis noen blir kjærester på jobben må ene flyttes over til annen enhet eller avdeling i kommunen. Uforpliktende sex på jobben skjer nok, men antar vi i ledelsen er siste som får vite det. Anonymkode: 993c4...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Eneste regelen er at leder og ansatt ikke kan ha et forhold - i alle fall ikke varig. Ellers veldig liberalt. Dog har noen i ledergruppen tatt opp at det er uheldig at tillitsvalgte har både far og samboer i samme selskap. Det har ikke vært noe problem til nå, men skulle det bli konflikt/oppsigelser eller lignende, så ville nok noen sagt fra om mulig inhabilitet. Anonymkode: 45d5d...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Folk som blir kjærester hos oss blir i hvert fall splittet til ulike avdelinger. (Jobben er lik) Anonymkode: 1a342...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar Vi har et par hos oss som har vært sammen i et års tid nå. Mannen var tidligere sammen med en annen kollega. Ingen av de 3 er på samme avdeling, og vi er en bedrift med ca 40 ansatte. Ingen reagerer på det Anonymkode: 1bcb8...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå