Gå til innhold

Leker som er gøy på fest? La oss samle dem her!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynner: en lek som går sin seiersgang i sosiale medier. Teip opp fire firkanter på gulvet. Plasser en person inni hver firkant. Bind foran øynene, så skal det marsjeres på stedet i ett minutt. Det er om å gjøre å holde seg mest mulig midt i firkanten.

Anonymkode: b3b83...24e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis man er en god gjeng som liker lek/spill er spill som: mafia (med vanlig kortstokk), secret hitler, one night warewolf osv veldig morsomt! Men ønsker jeg en kveld med det, inviterer jeg bare folk jeg vet setter pris på det. Og alle de hadde også likt den trampe i firkant greia 😁 

Jeg synes også leker som «psykologen» er veldig morsom, med da må en person ikke kjenne til greia. Den går ut på at man velger en til å være psykolog (en som ikke har lekt leken før). Som går ut et poeng min. Resten setter seg i en ring og får beskjed om at psykologen får spørre om hva som helst for å finne den kollektive lidelsen, men alle pasientene i ringen skal svare det man tror personen til venstre ville svart. Svaret man riktig skjer ingenting, men svarer man noe som ikke stemmer i forhold til personen til Venstres preferanse sier vedkommende, eller en annen som vet det er feil «psykologen» og så bytter alle plass, og plutselig har man en annen person å svare for. Leken er ferdig når psykologen skjønner tegninga. 

Disse er kanskje ikke selskapsleker i den forstand, men passer ypperlig i halvstore forsamlinger som har lyst til en lek/spill utover tradisjonelle brettspill. 

Anonymkode: 169b9...bac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

#Musikkquiz, deler inn i lag og førstemann til å gjette riktig. #Miming. #Sparke hatt av kosteskaft, hvem kommer høyest ( best med relativt unge deltakere - men plutselig viser gammelonkel gamle kunster).  #Stolleken, det er en klassiker av en grunn. #Hemmelig oppdrag. Dette var nytt for meg, men var i et bryllup . Noen gjester hadde fått forskjellige oppdrag de skulle gjøre i løpet av kvelden, uten at de andre visste om det. Og heller ikke lov å si det dersom noen syntes du var merkelig. Så ble det avslørt og forklart utpå kvelden. Veldig morsomt! 

Anonymkode: 7a610...25a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på seg votter, lue og skjerf mens man kaster en ballong i lufta. Man skal gjøre det fortest mulig og ballongen skal være i lufta hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...