AnonymBruker Skrevet 21. januar 2025 #1 Skrevet 21. januar 2025 Dere som har operert for å fjerne ganglion på hånda/håndroten, hvordan var operasjonen (særlig om du var våken) og tiden etterpå? Anonymkode: 9bfd2...6de
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2025 #2 Skrevet 21. januar 2025 Har operert to ganger! Første gang med lokalbedøvelse og andre gang i narkose. Etter første runde fikk jeg infeksjon i såret og ganglionen ble ikke borte. Da den ble tatt i narkose gikk de inn og fjernet den «ved rota». Dette er 5 år siden, og jeg ser at den er litt på vei tilbake, men den er iallfall ikke vond (enda). Husker jeg hadde en del smerter etter begge operasjonene, men første gangen var nok verst mtp at jeg fikk infeksjon. Selve operasjonen var ganske fort gjort, merka ikke så mye, såg ingenting. Kjente at de drev med ting, men var ikke vondt Anonymkode: df6e6...a81
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2025 #3 Skrevet 22. januar 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har operert to ganger! Første gang med lokalbedøvelse og andre gang i narkose. Etter første runde fikk jeg infeksjon i såret og ganglionen ble ikke borte. Da den ble tatt i narkose gikk de inn og fjernet den «ved rota». Dette er 5 år siden, og jeg ser at den er litt på vei tilbake, men den er iallfall ikke vond (enda). Husker jeg hadde en del smerter etter begge operasjonene, men første gangen var nok verst mtp at jeg fikk infeksjon. Selve operasjonen var ganske fort gjort, merka ikke så mye, såg ingenting. Kjente at de drev med ting, men var ikke vondt Anonymkode: df6e6...a81 Takk! Hvordan gjorde de operasjonen? Har fått beskjed om at de skal lage mange små snitt og gå inn med kamera. Min klemmer på nerver og blodårer, så legen var opptatt av at de skulle renske godt ut når de først er inne der. Anonymkode: 9bfd2...6de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå