AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei, Jeg har et spørsmål angående vedtak fra Nav. Jeg fikk nylig beskjed om at Nav vurderte å stanse AAP, og at jeg hadde frist frem til 27/1 for å komme med et motsvar. Jeg sendte inn mitt svar allerede den 16/1 og planla å laste opp ytterligere dokumentasjon innen fristen. Til min overraskelse mottok jeg et vedtak i går om at de har stanset AAP fra 20/1, altså før fristen de selv hadde satt til 27/1. Har Nav lov til å stanse AAP før fristen de har oppgitt til meg? Jeg setter stor pris på innspill, da jeg vurderer å ta dette videre til advokat. Anonymkode: 05275...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Få kontakt med saksbehandleren din snarest og hør hva som skjer! Anonymkode: f6be0...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hva står i vedtaket, da? Anonymkode: 068aa...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville spurt hos AAP-aksjonen på facebook. Der er det mye kunnskap, og du kan spørre anonymt. Anonymkode: b9ad4...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tror jeg ville kontakte saksbehandleren hos NAV først og ikke gå rett til advokat. Rart at de avsluttet vedtaket før fristen for motsvar, en dato Nav selv satte. Du skriver du planla å sende inn dokumentasjon; gjorde du det eller sendte du bare inn motsvar? Uansett så skulle de ha avventet dokumentasjon innen fristen, ikke bare antatt at du bare kom med motsvar uten bevis og dermed avsluttet saken. Skrev du i svaret ditt at dokumentasjon vil bli ettersendt innen oppgitt frist? Lukter saksbehandlingsfeil lang vei Kontakt saksbehandler straks NAV åpner i morgen. Lykke til🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå