Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig alltid sett på menn og kvinner som ganske like i forhold til det å ville tilbringe kvalitetstid sammen med kjæresten.

Men nå etter min erfaring, så lurer jeg på om kvinner generelt setter mer pris på kjærestetid sammen, det å sitte og snakke sammen, ikke gjøre noe spesielt, bare være sammen.

Noen som har annen eller samme oppfatning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt det å bare være sammen. Tilstedeværelse. Det gjør meg veldig godt. 

• Hjerte 2
Skrevet
Irak skrev (2 minutter siden):

Jeg liker godt det å bare være sammen. Tilstedeværelse. Det gjør meg veldig godt. 

Det gjør jeg og. Men føler min mann er mer rastløs. Slapper han av, har han lett for å sovne.

Hva er din erfaring med at gutter/menn vil det?

AnonymBruker
Skrevet

Det å sitte og snakke sammen, og det å være sammen er ikke alltid det samme. Mannen vil gjerne ha meg med på skogstur, men ender oftest opp med å gå 15 meter foran meg 😂 så tar vi pause og han sier «nå koser vi oss på tur, hva?» Mens med venninner går vi side om side og prater. Likeså hjemme. «Kom og sitt med meg i sofaen.» men ikke for å snakke, andføtes med hver sin bok eller en serie. Jeg vet han setter pris på mitt selskap altså, men viser det på sin måte 😊

Anonymkode: d3280...539

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det å sitte og snakke sammen, og det å være sammen er ikke alltid det samme. Mannen vil gjerne ha meg med på skogstur, men ender oftest opp med å gå 15 meter foran meg 😂 så tar vi pause og han sier «nå koser vi oss på tur, hva?» Mens med venninner går vi side om side og prater. Likeså hjemme. «Kom og sitt med meg i sofaen.» men ikke for å snakke, andføtes med hver sin bok eller en serie. Jeg vet han setter pris på mitt selskap altså, men viser det på sin måte 😊

Anonymkode: d3280...539

Helt sant. Min erfaring også. 

Skrevet
exictence skrev (7 minutter siden):

Det gjør jeg og. Men føler min mann er mer rastløs. Slapper han av, har han lett for å sovne.

At de vil ha sex. Det blir ofte slik når man holder rundt hverandre. Jeg synes bare det er fint jeg da. Er jo godt å føle seg nær hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Slapper jeg av så sovner jeg, eller blir fryktelig rastløs. Om det er fordi jeg er mann, vet jeg ikke☺️

Anonymkode: b7c01...25a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Slapper jeg av så sovner jeg, eller blir fryktelig rastløs. Om det er fordi jeg er mann, vet jeg ikke☺️

Anonymkode: b7c01...25a

Nettopp. Sånn har jeg erfaring med menn. Men gjelder kanskje like mye kvinner? Vet ikke, tror egentlig ikke det

Skrevet

Jeg liker veldig godt å ha kjærestestid/kvalitetstid.

Men definerer det videre enn TS. Vi har gode samtaler og har fine prater. Jeg har det veldig fint med kjæresten min når vi ser på noe sammen, spiller sammen, går tur eller i samme sofa og surfer. Vi må ikke nødvendigvis prate.

• Hjerte 2
Skrevet

Av de 5 kjærlighetsspråkene er kvalitetstid med partner en av mine viktigste. Akkurat hva som er kvalitetstid vil jo variere fra person til person. Selv ser jeg på aktiviteter med partner som kvalitetstid. Ikke misforstå, jeg setter gjerne av tid til å prate sammen, men mitt bilde av kvalitetstid er aktiviteter. Ikke misforstå dette til at jeg ikke vil prate, men det å sitte sammen hjemme i sofaen har sin sjarm, men er ikke mitt umiddelbare  indre bilde av kvalitetstid. Tror det handler om å bygge felles opplevelser for meg. 

Skrevet
Fortidsminister skrev (15 timer siden):

Jeg liker veldig godt å ha kjærestestid/kvalitetstid.

Men definerer det videre enn TS. Vi har gode samtaler og har fine prater. Jeg har det veldig fint med kjæresten min når vi ser på noe sammen, spiller sammen, går tur eller i samme sofa og surfer. Vi må ikke nødvendigvis prate.

Det er nå det samme som jeg synes

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mindre opptatt av tosomhet og "kjærestetid" enn mannen min, jeg er nok både mer rastløs og har større behov for alenetid.

Anonymkode: dcb95...a9f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...