AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Var i butikken og skulle kjøpe en rimelig robotstøvsuger fra Roborock. Enkel modell uten pose, og uten sånn tømmestasjon. Selgeren mente jeg måtte kjøpe ekstra børster, ekstra mopper og et par ting til som jeg ikke skjønte hva var. Han mente det var helt nødvendig og ga seg ikke. Jeg takket nei til alt og gikk derfra uten robotstøvsuger. Samboer ble litt irritert på meg over at jeg ikke bare kjøpte alt selgeren prakket på meg, men han er sånn som overtales til å alltid kjøpe dyreste modell mens jeg ikke gidder å sløse på sånt. Er det virkelig nødvendig å kjøpe alt tilbehøret? Hvilket tilbehør er nødvendig, og hvilket er ikke nødvendig bare kjekt å ha? Anonymkode: 4d0f2...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Ikke nødvendig... Lenge til du trenger å skifte ut (minst 6mnd), så bra du gikk!! Anonymkode: c3cd0...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Kommer an på, børster f.eks må byttes med jevne intervaller. Vi må bytte børster ganske ofte pga mye hundehår. Har den mopper er det greit å ha et par mopper eller to å bytte mellom, for de må jo vaskes i vanlig vaskemaskin av og til. Anonymkode: b6637...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Ikke nødvendig fra selger, slikt kjøpes til en brøkdel av prosen på temu. Bruk heller pengene på best mulig modell, tømmestasjon er fantastisk. Anonymkode: e45e2...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Du får tak i disse børstene og lignende billigere andre steder .... Så ikke nødvendig å kjøpe - i tillegg er det ikke nødvendig HER og NÅ. Anonymkode: 89970...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg valgte også å gå fra Power uten å handle da den butikkansatte, etter å ha fått klarhet i at jeg bodde helt alene og ikke hadde noen kjæledyr, konkluderte med at jeg måtte ha robotstøvsuger med dockingstasjon, en Roborock S6 MaxV uten dockingstasjon (på den tiden blant de aller beste robotstøvsugerne på markedet) var jo "nesten ikke noe vits i". Jeg kjøpte nevnte støvsuger på internett i stedet... Ellers enig med deg TS, du trenger ikke å kjøpe alt det tilbehøret. Nye børster må du ha etter hvert, men det kan du jo like gjerne kjøpe når du trenger det (den teller ned i appen). Moppefunksjonen har jeg aldri giddet å bruke; skal jeg vaske, gjør jeg det heller manuelt. Anonymkode: fc7b1...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå