AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #21 Skrevet 8. februar 2025 Melus skrev (På 22.1.2025 den 8.39): Jeg har god erfaring med Garnius, men den ekspressleveringen er de dårlige på. Jeg har prøvd både det og vanlig og det var ingen forskjell på hvor raskt jeg fikk varene mine. Boetica skrev (På 21.1.2025 den 23.37): Har aldri hatt trøbbel med Garnius. Men PostNord derimot…. Container på avveie er ingen overraskelse. Men dette er jo selvmotsigelser. Det er leverandør (i dette tilfelle Garnius) som har nsvar for sine varer helt frem til kunden. De velger å bruke den ekspeditør de ønsker, selvsagt, men det er ikke postnord sitt ansvar ovenfor deg som garn-kunde om Garnius velger dem og postnord roter. Det er Garnius sitt ansvar. Garnius kunne - når som helst - valgt et annet firma til å frakte pakkene sine. Og tilbyr du ekspress og det ikke er ekspress? Da fikser du det etter første dårlige erfaring, ellers er det ren svindel og lureri. Anonymkode: b7378...9ef
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #22 Skrevet 16. februar 2025 Huff, jeg er misfornøyd generelt med de store nettbutikkene som selger det billigste garnet, flere av dem sender så tregt og varene er bare slengt i en eske, rusk og rask nedi, det er ikke noe hyggelig. Liker å handle hos mindre norske nettbutikker, som ikke markedsfører like hardt, men som er konkurransedyktige på pris og sender raskt. Vil heller støtte oppunder dem. Er ikke noe dyrere heller, de har kanskje ikke billigmerkene, men jeg kjøper uansett kvalitetsgarn, som disse typisk har godt utvalg av. Anonymkode: f3e30...7bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå