Linazer Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Første og siste gang jeg bestiller fra Garnius. Bestilte varene 12. januar. Betalt ekstra for rask ekspedering. Varene er ikke engang sendt fra dem. De svarer ikke via kundeservice-skjema. Kun automatisk svar om at de har mottatt skjema. På mail kommer det autobeskjed om at det ikke lengre er mulig å sende e-post til de. Og det fins ikke telefonnummer til firmaet. Er de på vei til å gå konkurs??? På FB-siden deres er det mange med akkurat samme erfaring som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Linazer skrev (6 minutter siden): Første og siste gang jeg bestiller fra Garnius. Bestilte varene 12. januar. Betalt ekstra for rask ekspedering. Varene er ikke engang sendt fra dem. De svarer ikke via kundeservice-skjema. Kun automatisk svar om at de har mottatt skjema. På mail kommer det autobeskjed om at det ikke lengre er mulig å sende e-post til de. Og det fins ikke telefonnummer til firmaet. Er de på vei til å gå konkurs??? På FB-siden deres er det mange med akkurat samme erfaring som meg. Ligner ikke på Garnius sin måte å opptre på. Har handlet der mange ganger, men ikke i år. https://www.proff.no/selskap/garnius.no-as/haugesund/klær-sko-utstyrsvarer-reiseeffekter-og-tekstiler/IF3R9L810OZ Med så høye/grønne tall går de neppe konkurs, men de har nok mye å gjøre med å pakke bestillinger. Anonymkode: 4955e...0ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Har også handlet mye på Garnius over flere år. Aldri hatt noe tull. Hadde tre store bestillinger fra mellom oktober og desember 2024. Dog har jeg sluttet å betale for ekspresslevering, akkurat der synes jeg ikke de leverer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar Har heler ikke hatt noe problem med dem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Ikke svindel og ikke på vei til konkurs. Har aldri hatt problemer med Garnius. Betaler dog ikke for ekspresslevering. Sist jeg bestilte (november) så tok det litt tid før de sendte, men kom raskt når det var sendt. Regner med de har mye å gjøre . Anonymkode: 2b835...213 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar De er seriøse. Enten er det en god forklaring, eller så har du dummet deg ut og gjort en feil? Har du mottatt ordrebekreftelse på mail? Er det ekte Garnius du har brukt, eller finnes det en svindelside som etterligner dem? Anonymkode: 8f8dd...dd9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Eller så har de bare mye å gjøre ja. Måtte inn å sjekke og de har jo advart deg med denne meldingen: "OBS! Vi gjør oppmerksom på at vi er inne i en periode med stor pågang. Det kan derfor i perioder være lengre svartid hos Kundeservice enn normalt. Vi svarer din henvendelse så fort vi kan!" Anonymkode: 8f8dd...dd9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar De kan være megatreige, men seriøse er de! Anonymkode: e86a5...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar I følge Haugesunds Avis var det Postnord som hadde rota vekk en eller flere containere med pakker fra Garnius. Nå har de visst funnet pakkene i Stavanger, så de er på vei til riktig sted. Anonymkode: 97e07...41a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 21. januar Forfatter #10 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er seriøse. Enten er det en god forklaring, eller så har du dummet deg ut og gjort en feil? Har du mottatt ordrebekreftelse på mail? Er det ekte Garnius du har brukt, eller finnes det en svindelside som etterligner dem? Anonymkode: 8f8dd...dd9 Jeg har mottatt ordrebekreftelse ja. Ifølge Garnius sin egen side på Facebook er det veldig mange nå som ikke får varene sine. En savnet container fra PostNord skulle gjelde de som bestilte 30 og 31 desember. Uansett om folk har vært fornøyde med de tidligere så virker det suspekt nå. Å få svar på kundeservice burde være en selvfølge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar Har aldri hatt trøbbel med Garnius. Men PostNord derimot…. Container på avveie er ingen overraskelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Jeg har bestilt derfra to ganger, ene gangen gikk det kjapt og den andre gangen gikk det uhorvelig lang tid. Anonymkode: 930f1...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar Det er ikke svindel, men har opplevd noen ganger at de er trege. Anonymkode: 34986...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar Jeg har god erfaring med Garnius, men den ekspressleveringen er de dårlige på. Jeg har prøvd både det og vanlig og det var ingen forskjell på hvor raskt jeg fikk varene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar Det er som flere skriver ikke noe poeng i å betale for ekspresslevering. Og det gjør at jeg helst unngår dem, for det grenser jo til lureri. Anonymkode: 6f2b3...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er som flere skriver ikke noe poeng i å betale for ekspresslevering. Og det gjør at jeg helst unngår dem, for det grenser jo til lureri. Anonymkode: 6f2b3...c1a Strikkemekka har akkurat samme opplegg med ekspresslevering. Opplever der og at man ikke bør kaste bort penger på den, for det går ikke raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhodl fra eksterne kilder og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #18 Del Skrevet 23. januar Har aldri hatt problemer med Garnius. En gang de hadde sendt meg 2 nøster som var feil så sendte de nye nøster med en gang og jeg trengte ikke å sende tilbake de som var feil. ekspressleveringen de har kan man bare styre unna, den er ikke mye ekspress. Anonymkode: b822d...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Del Skrevet 7. februar Jeg har sluttet å handle hos garnius. Dårligere kundeservice skal en lete lenge etter. Fikk feilsendt en pakke. Sa ifra om at jeg hadde fått et annet garn enn jeg skulle. Måtte selv sende garnet jeg fikk i retur, og etter 2måneder fikk jeg riktig garn. Da var det for sent for gaven jeg skulle strikke, så i mellomtiden hadde jeg kjøpt nytt garn en annen plass. Opplevde de som krasse og lite gode på service. Handler nå kun lokalt. Anonymkode: 1699c...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Del Skrevet 7. februar Styr unna alle nettbutikker som bruker PostNord Anonymkode: ed8e9...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå