AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden Du må aldri finne på å slippe inn andres katter. Da tar den bolig der (i tillegg til sitt faktiske hjem), selv om den ikke får mat. Det er varmt, lunt, og du lar den være der uten å kjempe mer enn at det krever et klor/bitt for å få fred fra deg. Jeg ville satt i gang støvsugeren og jagd den ut (samtidig som jeg fikk støvsugd, det er jo ikke verst). Ikke alle katter bryr seg om støvsuger, men jeg vil tro ytterst få liker å ha den helt oppi seg. Du kan finne naboen, og spør om de har et lunt sted som katten får bruke når den er ute, fordi den ellers kommer til deg. Det kan hende den fryser, og så er de kanskje ikke hjemme/ikke hører at den mjauer og vil inn. Anonymkode: ad0f3...757 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden HVA VIL DU MED TRÅDEN TRÅDSTARTER???? Ikke vil du hive den ut, men lager tråd på kvinneguiden??? Oppmerksomhet? Hva er greia her??????? Anonymkode: 3987d...82c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): HVA VIL DU MED TRÅDEN TRÅDSTARTER???? Ikke vil du hive den ut, men lager tråd på kvinneguiden??? Oppmerksomhet? Hva er greia her??????? Anonymkode: 3987d...82c Haha, jeg fikk i alle fall oppmerksomhet. Jeg bare trodde ikke katter var interessert i å bli et sted de ikke får mat, så syns det var rart. Men etter svarene her så er det visst helt vanlig at katter blir hos fremmede i timesvis uten å få mat? TS Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du må aldri finne på å slippe inn andres katter. Da tar den bolig der (i tillegg til sitt faktiske hjem), selv om den ikke får mat. Det er varmt, lunt, og du lar den være der uten å kjempe mer enn at det krever et klor/bitt for å få fred fra deg. Jeg ville satt i gang støvsugeren og jagd den ut (samtidig som jeg fikk støvsugd, det er jo ikke verst). Ikke alle katter bryr seg om støvsuger, men jeg vil tro ytterst få liker å ha den helt oppi seg. Du kan finne naboen, og spør om de har et lunt sted som katten får bruke når den er ute, fordi den ellers kommer til deg. Det kan hende den fryser, og så er de kanskje ikke hjemme/ikke hører at den mjauer og vil inn. Anonymkode: ad0f3...757 Det er en god ide faktisk. TS Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, jeg fikk i alle fall oppmerksomhet. Jeg bare trodde ikke katter var interessert i å bli et sted de ikke får mat, så syns det var rart. Men etter svarene her så er det visst helt vanlig at katter blir hos fremmede i timesvis uten å få mat? TS Anonymkode: c854b...909 Katten får nok godt med mat hjemme og er ikke sulten 24 timer i døgnet. Anonymkode: d2a82...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, jeg fikk i alle fall oppmerksomhet. Jeg bare trodde ikke katter var interessert i å bli et sted de ikke får mat, så syns det var rart. Men etter svarene her så er det visst helt vanlig at katter blir hos fremmede i timesvis uten å få mat? TS Anonymkode: c854b...909 Hvorfor stiller du spørsmål om hva svarene her sier? Det kan du da lese selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden Du må bare snakke med katten, rett og slett. Spørre hva det er den vil. Anonymkode: 0e044...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden Overraskende mange som sier man bare skal hive ut katten. Det kommer helt an på hvordan naboen er mot katten det, finnes nok av folk som lar kattene gå ute i timesvis i kaldt og surt vær, uten å tenke på at katter er utsatt for frostskader og vanligvis ikke kan fordra dårlig vær. Så lenge pus vil ut igjen etter noen timer hadde jeg ikke stresset med at pus kom på besøk, men om pus bare vil bli hos deg og «aldri» vil ut hadde jeg nok prøvd å ringe på hos naboen når pus maser hos deg Anonymkode: 30fa7...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden Hannabanna skrev (16 minutter siden): Hvorfor stiller du spørsmål om hva svarene her sier? Det kan du da lese selv. Jeg kan lese teorier ja, ikke erfaringer. Har du opplevd at en fremmed katt har tilbrakt timer hos deg uten å få mat? TS Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan lese teorier ja, ikke erfaringer. Har du opplevd at en fremmed katt har tilbrakt timer hos deg uten å få mat? TS Anonymkode: c854b...909 Nei fordi jeg slipper ikke inn katter eller andre dyr som ikke er mine og det gjør heller ikke de fleste mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå