AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Katten til naboen min har begynt å komme på besøk i det siste, og selv om han ikke får mat her, så blir han i flere timer før han går ut igjen. Jeg syns dette er veldig rart, hva har katten her å gjøre når det ikke er mat å få? Kan det være at de ikke slipper den inn? Det er koselig da, selv om han er litt av et "rovdyr" og har bitt meg to ganger Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Slipper du katten inn til deg? Anonymkode: 61ca3...997 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har også hatt sosiale katter som dro på besøk til naboene. Tror det er ganske så vanlig 😅 Anonymkode: 6b66e...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Du må jo hive og jage den ut. Anonymkode: b4135...87c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Du kaster den selfølgelig ut. Du lar ikke naboens katt tro han eier huset ditt og kan oppholde seg der i flere timer. Helt vanlig at katter tror de eier hele nabolaget. Betyr ikke at du bare kan overta den. Anonymkode: d2a82...4a8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden De kommer på besøk om du slipper de inn 😅 mange er veldig sosiale Anonymkode: e4536...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slipper du katten inn til deg? Anonymkode: 61ca3...997 Først kom den inn når jeg luftet, og så fikk jeg den ikke ut igjen da den biter om jeg forsøker å løfte den. Og senere har jeg sluppet den inn da den står lenge og skraper på vinduet. TS Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Hiv den ut. Hvis ikke tror katten at den er sjefen. Hvis den kkirer, ta på langermet og grillvotter, eller polyester. Då skjenner du oå den mens du hiver den ut. Anonymkode: 61ca3...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hiv den ut. Hvis ikke tror katten at den er sjefen. Hvis den kkirer, ta på langermet og grillvotter, eller polyester. Då skjenner du oå den mens du hiver den ut. Anonymkode: 61ca3...997 Så streng du er. Tror du katten er ute etter makt og ts er det nye offers dens? Anonymkode: c194c...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så streng du er. Tror du katten er ute etter makt og ts er det nye offers dens? Anonymkode: c194c...5cf Ja? Jeg elsker katter. De er noen fantastiske psykopater. Denne katten har tatt eierskap over ts og hennes hjem, med ts sin tillatelse. Anonymkode: d2a82...4a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Først kom den inn når jeg luftet, og så fikk jeg den ikke ut igjen da den biter om jeg forsøker å løfte den. Og senere har jeg sluppet den inn da den står lenge og skraper på vinduet. TS Anonymkode: c854b...909 Aldri slipp inn andre sine katter. Anonymkode: d2a82...4a8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hiv den ut. Hvis ikke tror katten at den er sjefen. Hvis den kkirer, ta på langermet og grillvotter, eller polyester. Då skjenner du oå den mens du hiver den ut. Anonymkode: 61ca3...997 Det gjør jeg absolutt ikke. Dyr som biter er redde, de prøver ikke å være sjefen. Jeg vil jo ikke at katten skal få grunn til å være redd meg. Jeg jobbet i et slags kollektiv en gang (Vidaråsen), der familien hadde en katt som bet. Selvsagt bet den meg også når jeg prøvde å klappe den, men jeg viste ingen reaksjon, og forsøkte å få den trygg på meg istedenfor. Og da den fikk kattunger kom den inn på rommet mitt og la dem i senga mi. Et dyrs tillit er verdt alt for meg, jeg kommer aldri mer til å forsøke å være "sjef" over dem. Jeg ble selvsagt også drillet inn med dette når jeg hadde hest, og angrer bittert. Det er simpelthen ikke nødvendig. TS Anonymkode: c854b...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja? Jeg elsker katter. De er noen fantastiske psykopater. Denne katten har tatt eierskap over ts og hennes hjem, med ts sin tillatelse. Anonymkode: d2a82...4a8 Ingen av de kattene jeg har hatt har vært psykopater. TS Anonymkode: c854b...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg absolutt ikke. Dyr som biter er redde, de prøver ikke å være sjefen. Jeg vil jo ikke at katten skal få grunn til å være redd meg. Jeg jobbet i et slags kollektiv en gang (Vidaråsen), der familien hadde en katt som bet. Selvsagt bet den meg også når jeg prøvde å klappe den, men jeg viste ingen reaksjon, og forsøkte å få den trygg på meg istedenfor. Og da den fikk kattunger kom den inn på rommet mitt og la dem i senga mi. Et dyrs tillit er verdt alt for meg, jeg kommer aldri mer til å forsøke å være "sjef" over dem. Jeg ble selvsagt også drillet inn med dette når jeg hadde hest, og angrer bittert. Det er simpelthen ikke nødvendig. TS Anonymkode: c854b...909 Du stjeler naboens katt, fordi du vil den skal elske deg? Anonymkode: d2a82...4a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du stjeler naboens katt, fordi du vil den skal elske deg? Anonymkode: d2a82...4a8 Haha nei, da hadde jeg nok gitt den mat. TS Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Fader og du slipper den inn å forstår ikke hvorfor den kommer tilbake. Nei IQ er ei fin ku Anonymkode: ec9d4...5f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha nei, da hadde jeg nok gitt den mat. TS Anonymkode: c854b...909 Da kan du også la være å slippe den inn. Når du slipper den inn, så tror den jo det er greit. Det er virkelig ikke greit. Anonymkode: d2a82...4a8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fader og du slipper den inn å forstår ikke hvorfor den kommer tilbake. Nei IQ er ei fin ku Anonymkode: ec9d4...5f3 Har du IQ nok til å skjønne hvorfor den kommer tilbake når den ikke får mat da? For det har ikke jeg, med mindre de ikke slipper den inn til seg når den vi inn. TS Anonymkode: c854b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Hadde ikke mannen vært allergisk hadde jeg ikke kastet ut en katt. Det er dårlig naboatferd 😄 Så lenge man ikke mater andres dyr og ikke sperrer dem inne ser jeg ikke helt problemet her. Anonymkode: cb269...44b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du IQ nok til å skjønne hvorfor den kommer tilbake når den ikke får mat da? For det har ikke jeg, med mindre de ikke slipper den inn til seg når den vi inn. TS Anonymkode: c854b...909 Har du ett spørsmål i tråden egentlig? Eller er det om hvorfor katten blir værende hos deg? Så klart er det fordi du slipper den inn! Hvilke andre grunner skulle det være? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå