AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Dere som er i forholdsvise nye forhold (1-3 år, omkring) og fortsatt er særboere, føler dere likevel på et stadium at kjæresten er familie? Hva er det som gjør at man ser på hverandre som familie, og ikke bare kjærester? Når man blir samboere? Når man får felles barn? Eller kan man føle at man er hverandres familie selv om man er særboere uten barn? Anonymkode: 26947...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg følte nok ikke at mannen var ordentlig familie før vi ble forlovet, og så kjøpte felles bolig. På det tidspunktet var mitt søsken gift med barn, så det har kanskje noe å si. Anonymkode: d76c3...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Særbo handler mer om voksne folk med hver sine barn, som ikke ser mulighet for å flytte sammen med det første. Kan være avstand, barn med ulike behov som man setter først av hensyn til dem, osv. Fordi jeg er godt voksen så ser jeg på barna mine som viktigst og min familie. Kjæresten har sin familie. Om vi noen gang flytter sammen vet jeg ikke, vi er 50 så ikke så viktig akkurat nå. Men er trygg på han og oss. Anonymkode: 2ba28...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Vi kjente på det etter 7 mnd. Vi er alene med særkullsbarn og alle kjente raskt på at vi følte oss "hel" når vi var sammen. Vi vet det kan virke sprøtt for utenforstående, men både nærmeste familie og venner ser at vi har noe veldig sterkt. Barna er "våre" og jeg og barna hans elsker hverandre akkurat som han anser min sin sitt barn. Vi har det bare bedre sammen enn hver for oss. Vi ser etter hus sammen ♥️ Anonymkode: f37da...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Når han var den første jeg ville fortelle om en nyhet. Anonymkode: 87165...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå