AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Jeg skal for første gang på årsmøte med fagforbundet og er usikker på hva som er vanlig å gå med på slike møte? Anonymkode: 8a51b...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar På de samlingene jeg har vært på har alle gått med vanlige klær under møter/foredrag etc, også har noen kledd seg om til middag med noe litt penere enn genser og bukse. Kjole, bytte ut toppen med en bluse etc. Mens andre igjen har stilt i samme antrekk som før på dagen, treningsgenser og joggebukse f.eks… Anonymkode: d0257...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar På landsplan eller lokalt? Lokalt går jeg som på jobb (kontor). Samme på dagtid sentralt, men kler seg opp litt til årsmøtemiddag Anonymkode: 0eb84...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): På landsplan eller lokalt? Lokalt går jeg som på jobb (kontor). Samme på dagtid sentralt, men kler seg opp litt til årsmøtemiddag Anonymkode: 0eb84...a20 Lokalt. Anonymkode: 8a51b...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Lokalt. Anonymkode: 8a51b...635 Da er det vel helt og rent som gjelder. Hos oss i det minste. Jeg hadde nok lurt litt hvis noen stiller i saggete joggebukse, men jeans og genser er helt normalt hos oss. Anonymkode: 0eb84...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 17.26): Jeg skal for første gang på årsmøte med fagforbundet og er usikker på hva som er vanlig å gå med på slike møte? Anonymkode: 8a51b...635 Tillitsvalgt her så være på noen. pent casual pleier jeg å kle meg. Anonymkode: 00293...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå