AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Hei😊 Jeg lurer litt på når dere testet positivt, jeg er usikker på når jeg skal begynne å teste så vil gjerne høre når det er mulig å teste positivt. Anonymkode: fda00...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Det tidligste folk tester positivt er som regel 8 dpo hvis egget har festet seg så tidlig som 6-7 dpo som er det tidligste det kan gjøre det har jeg skjønt. Det tar nemlig litt tid fra egget fester seg til man får nok HCG til at det sees på en test. Gjennomsnittlig fester egget seg 8 og 9 dpo da, så de fleste tester ikke positivt før tidligst 9 og 10 dpo. Jeg hadde blenda 8 dpo og supersvak strek 9 dpo med makesure vanlig test. Anonymkode: f1783...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei😊 Jeg lurer litt på når dere testet positivt, jeg er usikker på når jeg skal begynne å teste så vil gjerne høre når det er mulig å teste positivt. Anonymkode: fda00...339 Jeg testa positivt 11 dpo med begge mine. Anonymkode: 49ea9...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar nr 1 så hadde jeg så lange sykluser som 53 dager. var veldig overvektig. (110 kg) Hadde positiv test på dag 53. nr 2 og 3 var den dagen mens var forventet, syklus var ca 29-30 dager. Anonymkode: 6f36a...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Jeg hadde svaaak strek 11 dpo. Godt synkig strek 12 dpo. Anonymkode: ea586...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Vet ikke når jeg hadde eggløsning, men fikk en veldig tydelig positiv test på syklusdag 24 i min siste graviditet. I de andre prøvde jeg ikke å teste før dagen jeg forventa mensen. Anonymkode: 43a78...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar 12 dpo 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Barn 1: svaaaakt kveld 8 dpo, tydelig strek 9 dpo Barn 2: Testet ikke før 4 dager over ikm, da knallsterk positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar 8 dpo med test som regnet fra 10 mlu/ml fra rfsu☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Har pleid å teste fra dag 8 DPO, med babyplan sine 10iu/ml tester. Har vært gravid 4 ganger, men alle har vært kjemiske. Da har jeg testet positivt på dag 9, 9, 10 og 12. Kjempesvake streker. Knapt synlig. Anonymkode: 7f112...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #11 Del Skrevet 23. januar Testet negativt IKM, positivt tre dager etter. Anonymkode: ffe6c...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #12 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Testet negativt IKM, positivt tre dager etter. Anonymkode: ffe6c...df9 Var helt sikker på eggløsning, tempet, brukte eggløsningstester og fulgte med på eggløsningsslim. Anonymkode: ffe6c...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #13 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var helt sikker på eggløsning, tempet, brukte eggløsningstester og fulgte med på eggløsningsslim. Anonymkode: ffe6c...df9 Hei😊 Takk for alle svar! Jeg er 5dpo idag og planene mine er å begynne testing 8dpo. Anonymkode: fda00...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå