AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Lurer, mine på 5 år og baby får ingenting. Anonymkode: e3f37...033
~white lady~ Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar D-vitamin, omega3 og jerndråper. Jern gis på grunn av lavt ferritin nivå. D-vitamintilskudd anbefales alle i vinterhalvåret.
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar D vitamin og kalsium. Barnet har melkeproteinallergi. D vitamin hadde vi nok gitt uansett. Anonymkode: 5ec33...a0a
Arkana Skrevet 21. januar #4 Skrevet 21. januar 13-åringen tar D-vitamin fordi han har en påvist mangel. Ellers tar ingen av dem noe som helst av vitaminer. De er friske og spiser variert. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar D-vitamin her også. Måtte også få b12 en periode i høst pga mangel. Tar blodprøver pga sykdom flere ganger i året. Kan ikke ta jerntabletter pga sykdommen, må kanskje få jerninfusjon om det lave jernnivået vedvarer. Anonymkode: bdbf8...eeb
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar Baby får jern pga prematur (blå resept) de andre får vitaminbjørn innimellom. Anonymkode: f58c5...e03
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar Han får en vitaminbjørn noen dager i uka når enten jeg eller han kommer på det 😅 5 år gammel, og viser ingen tegn på at han mangler noe så det er vel bra nok Anonymkode: 145f4...2fe
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar Vitaminbjørn og den tranfisken. Vi glemmer det en og annen dag, virker ikke som om ungene har noen mangler 🤷 Anonymkode: ea5e0...123
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar 3 år. Får omega 3-fisk. Får også fluortablett, om det teller her. Anonymkode: dc126...8cb
Fighter83 Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar (endret) Mine får kun vitaminbjørner og fluortabletter. De fikk tran de første årene men pga at den yngste absolutt ikke ville ha tran og det ble bare vanskeligere og vanskeligere så gikk vi over til vitaminbjørner. De spiser også fet fisk flere ganger i uken itillegg til et ellers variert kosthold så jeg er ikke redd for d-vitamin mangel mm. Endret 21. januar av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar Tran, sana sol og vitamin bjørner Anonymkode: 13a8c...77e
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar D-vitamindråper og jern til baby. Fødselsvekt under 2500, så derfor jern. Anonymkode: 79efc...6d4
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Skrevet 21. januar Vi har en sånn gelefisk, husker ikke hva som er oppi der. Anonymkode: 2af3b...fff
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Skrevet 21. januar Stormur skrev (1 time siden): Tran, d-vitamin, sanasol. Gir du d-vitamin i tillegg til Sanasol? Sanasol inneholder 200% av dagsbehovet for d-vitaminer Anonymkode: e3f37...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå