AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar But all mean girls are nurses. Er dette sant? Er det mye dårlig arbeidsmiljø på sykehus? Anonymkode: 64ac4...c27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Tull. Legg sex-fantasiene dine i riktig forum. Anonymkode: e0459...391 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Mange sykepleiere lider av omsorgstretthet, så har lært av erfaring å holde meg unna de. Gjelder selvsagt ikke alle, men det er en risiko jeg ikke tar Anonymkode: 9904c...875 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange sykepleiere lider av omsorgstretthet, så har lært av erfaring å holde meg unna de. Gjelder selvsagt ikke alle, men det er en risiko jeg ikke tar Anonymkode: 9904c...875 Dette er sant. Har turnusfri nå, og samboeren har skadet seg og er hjemme- og jeg kjenner jeg faktisk er sur på han for at han påfører meg omsorgsoppgaver på hjemmebane. Jeg er helt kjørt og jeg har null lyst til å gjøre noe som helst for å hjelpe han. Må ta meg sammen! På forrige vakt ble jeg spyttet på, slått, sparket og klora i forsøk på å bistå en med et stort behov for pleie. Jeg har rett og slett ikke mer igjen å gi på privaten. Stakkars samboeren min! Nå tenker jeg at han fortjener bedre, men jeg har ikke noe å gi. Men det skal sies at jeg jobber med en fantastisk gjeng som slett ikke er mean girls! Anonymkode: 0334d...05b 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er sant. Har turnusfri nå, og samboeren har skadet seg og er hjemme- og jeg kjenner jeg faktisk er sur på han for at han påfører meg omsorgsoppgaver på hjemmebane. Jeg er helt kjørt og jeg har null lyst til å gjøre noe som helst for å hjelpe han. Må ta meg sammen! På forrige vakt ble jeg spyttet på, slått, sparket og klora i forsøk på å bistå en med et stort behov for pleie. Jeg har rett og slett ikke mer igjen å gi på privaten. Stakkars samboeren min! Nå tenker jeg at han fortjener bedre, men jeg har ikke noe å gi. Men det skal sies at jeg jobber med en fantastisk gjeng som slett ikke er mean girls! Anonymkode: 0334d...05b Huff! Jeg har det på langt nær så ille som deg, men jeg blir likevel sååå mettet på folk. Jobber på poliklinikk med ø-hjelpsfunksjkn, og det er et renn av folk og telefoner hele dagen. Stort sett hyggelige folk som bare trenger hjelp, men de få som er forlangende og masete tapper meg altså så inmari for energi. Når jeg kommer hjem har jeg ofte ikke lyst å ha kontakt med noen på mange timer. Og jeg er egentlig veldig glad i å gjøre masse og ha folk rundt meg! Har ikke vært en person som pleier å lade batteriene alene, før jeg begynte å jobbe på sykehus. Kollegaene mine er heller ikke mean girls, ikke en eneste av dem 😊 Anonymkode: e7f98...3d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dette er sant. Har turnusfri nå, og samboeren har skadet seg og er hjemme- og jeg kjenner jeg faktisk er sur på han for at han påfører meg omsorgsoppgaver på hjemmebane. Jeg er helt kjørt og jeg har null lyst til å gjøre noe som helst for å hjelpe han. Må ta meg sammen! På forrige vakt ble jeg spyttet på, slått, sparket og klora i forsøk på å bistå en med et stort behov for pleie. Jeg har rett og slett ikke mer igjen å gi på privaten. Stakkars samboeren min! Nå tenker jeg at han fortjener bedre, men jeg har ikke noe å gi. Men det skal sies at jeg jobber med en fantastisk gjeng som slett ikke er mean girls! Anonymkode: 0334d...05b Slik var eksen, og den feilen ønsker jeg ikke gjøre igjen, for det var virkelig vondt. Selv når jeg var sterkt redusert etter stor operasjon etter brudd i ryggen så var det lite empati å spore, heller motsatt, for hver gang det kom ufrivillig lyder når jeg reiste meg fra sofaen feks, så merket jeg hun ble irritert, og jeg skulle visst bare gå mer, så ble det bedre 😅 Men skjønner dette er noe en ikke kan så mye for, men en kan faktisk jobbe med sitt reaksjonsmønster Anonymkode: 9904c...875 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Neida, jeg er snill og spiller rollen som omsorgsfull godt. Men hater jobben inni meg, så jeg er full av svart og slemn humor, og lojaliteten til Jobb er lik null. Burde vært skuespiller jeg, for er skuespill jeg driver med. Anonymkode: 8e5a8...48a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neida, jeg er snill og spiller rollen som omsorgsfull godt. Men hater jobben inni meg, så jeg er full av svart og slemn humor, og lojaliteten til Jobb er lik null. Burde vært skuespiller jeg, for er skuespill jeg driver med. Anonymkode: 8e5a8...48a Da burde du sterkt vurdere å bytte yrke. Det er svært merkbart når sykepleiere ikke har empati og er lei jobben, og slike burde holde seg langt unna yrket Anonymkode: 9904c...875 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull. Legg sex-fantasiene dine i riktig forum. Anonymkode: e0459...391 Synes du dårlig arbeidsmiljø høres kinky ut? 🤣 Overskriften er tullete for at folk skal legge merke til den, men spørsmålet under er seriøst. Ikke noe ekling altså. ts Anonymkode: 64ac4...c27 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Ambulansearbeidere kan også være mean girls. Anonymkode: 8b868...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Slik var eksen, og den feilen ønsker jeg ikke gjøre igjen, for det var virkelig vondt. Selv når jeg var sterkt redusert etter stor operasjon etter brudd i ryggen så var det lite empati å spore, heller motsatt, for hver gang det kom ufrivillig lyder når jeg reiste meg fra sofaen feks, så merket jeg hun ble irritert, og jeg skulle visst bare gå mer, så ble det bedre 😅 Men skjønner dette er noe en ikke kan så mye for, men en kan faktisk jobbe med sitt reaksjonsmønster Anonymkode: 9904c...875 Haha🫣 huff! Her føler jeg med dere begge to🤭 Min samboer er veldig snill og hjelpsom og gjør masse for meg når han er i form, så han fortjener mye bedre…men jeg klarer ikke å vise omsorg. Siden han skadet seg selv på trening så er det nesten så jeg føler jeg er sur på han som gjorde det 😬 Synes det er et godt tips å holde seg unna sykepleiere som partner om man er en person som ønsker litt omsorg når man er lett til moderat syk/skadet. Anonymkode: 0334d...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha🫣 huff! Her føler jeg med dere begge to🤭 Min samboer er veldig snill og hjelpsom og gjør masse for meg når han er i form, så han fortjener mye bedre…men jeg klarer ikke å vise omsorg. Siden han skadet seg selv på trening så er det nesten så jeg føler jeg er sur på han som gjorde det 😬 Synes det er et godt tips å holde seg unna sykepleiere som partner om man er en person som ønsker litt omsorg når man er lett til moderat syk/skadet. Anonymkode: 0334d...05b Ser på flere brydd i ryggen som noe som burde være nok til et snev av sympati, at hun ikke ga meg sympati når jeg var forskjølet kunne jeg fint overlevd, men måten hun behandlet meg på etter en stor operasjon gjorde at jeg mistet totalt respekten for henne. Var akkurat som hun hun ikke trodde på meg når jeg hadde sterke smerter, og slik skal man ikke behandle noen man elsker Anonymkode: 9904c...875 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar Nei. Jeg jobber på akuttmottaket og har ca hundre helt fantastiske kollegaer. Ikke alle man har personlig kjemi med men, de er omsorgsfulle til og med meg som kollega. Jeg har en mann som har uhelbredelig kreft som jeg pleier hjemme. Ja, skulle ønske at det ikke var 24/7 med omsorg og pleie, men sånn er det nå. Er det noe denne situasjonen hjemme, så gjør det at jeg føler enda mer med pasienter og pårørende. Fordi jeg vet hva en liten forskjell på omsorg i en sånn situasjon gjør. Anonymkode: cff0a...559 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Haha🫣 huff! Her føler jeg med dere begge to🤭 Min samboer er veldig snill og hjelpsom og gjør masse for meg når han er i form, så han fortjener mye bedre…men jeg klarer ikke å vise omsorg. Siden han skadet seg selv på trening så er det nesten så jeg føler jeg er sur på han som gjorde det 😬 Synes det er et godt tips å holde seg unna sykepleiere som partner om man er en person som ønsker litt omsorg når man er lett til moderat syk/skadet. Anonymkode: 0334d...05b Har det likt som deg. Fyfasan, hva skjedde liksom. Har ikke vært sånn før.. Typen tror jeg ikke liker han lengre, men det er kun når jeg hører et ord av sykdom eller klaging at jeg får han helt i vranga.. Alltid vært veldig omsorgsfull kjæreste, men yrket har tatt knekken på meg der altså. Hadde hjulpet litt om han ikke alltid sa at han va sååååå syk, når han egentlig bare er forkjølet 😅 Har sagt i fra til han, problemet er at han tror at han faktisk er dritsjuk når han i realiteten drar på trening dagen etter slike klagesanger 😂 Anonymkode: 9cf3a...2ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Noen av dem er snille og omsorgsfulle som dagen er lang. Eller bare helt vanlige mennesker med gode og dårlige sider. Men fakta er, blant de virkelig jævlige menneskene jeg har møtt i livet har sånn cirka 95 % vært sykepleiere eller hjelpepleiere. Myten om mean girls har ikke oppstått av intet. Anonymkode: 0ee5c...24a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen av dem er snille og omsorgsfulle som dagen er lang. Eller bare helt vanlige mennesker med gode og dårlige sider. Men fakta er, blant de virkelig jævlige menneskene jeg har møtt i livet har sånn cirka 95 % vært sykepleiere eller hjelpepleiere. Myten om mean girls har ikke oppstått av intet. Anonymkode: 0ee5c...24a Da tipper jeg de har blitt det pga jobben. De færreste som er slemme vil jo ha en jobb hvor man skal yte omsorg. Fra gammelt av var dette et kall, og en «samaritan». Arbeidsgivere forventer fortsatt at man er samaritaner, muligens derfor vi alle er utslitte og omsorgstrette etter alt for høyt arbeidspress over tid. Anonymkode: 9cf3a...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): But all mean girls are nurses. Er dette sant? Er det mye dårlig arbeidsmiljø på sykehus? Anonymkode: 64ac4...c27 Tenker det lett blir dårlig miljø i et arbeidsmiljø der de fleste er damer. Anonymkode: af8bf...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #18 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da tipper jeg de har blitt det pga jobben. De færreste som er slemme vil jo ha en jobb hvor man skal yte omsorg. Fra gammelt av var dette et kall, og en «samaritan». Arbeidsgivere forventer fortsatt at man er samaritaner, muligens derfor vi alle er utslitte og omsorgstrette etter alt for høyt arbeidspress over tid. Anonymkode: 9cf3a...2ca Det er kanskje ikke omsorgsbiten som trekker dem til yrket da. Mer det at det er en kort utdanning med veldig mange jobbmuligheter og at studiet er overkommelig for de fleste. Og en sjelden gang har jeg faktisk mistenkt en og annen for å bevisst søke seg til et yrke hvor de kan ha veldig stor makt over sårbare mennesker. Anonymkode: 0ee5c...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ser på flere brydd i ryggen som noe som burde være nok til et snev av sympati, at hun ikke ga meg sympati når jeg var forskjølet kunne jeg fint overlevd, men måten hun behandlet meg på etter en stor operasjon gjorde at jeg mistet totalt respekten for henne. Var akkurat som hun hun ikke trodde på meg når jeg hadde sterke smerter, og slik skal man ikke behandle noen man elsker Anonymkode: 9904c...875 Jeg forstår deg veldig godt! Omsorgstretthet er helt reelt, og veldig vanlig blant helsepersonell. Dessverre! For egen del gjør det at jeg føler sinne når noen trenger ekstra omsorg av meg privat, fordi jeg er så oppbrukt. Men jeg forstår deg 100%, og jeg blir lei meg når jeg leser det. Anonymkode: 0334d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 21. januar #20 Del Skrevet 21. januar Folk som har et genuint ønske om å trykke andre ned søker seg oftere til yrker hvor de kan jobbe med «svakere» mennesker og kollegaer de kan sjefe over. Så derfor finner man svært mange bossbitches i offentlig sektor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå