Gå til innhold

Samboeren min høres ut som en døende ku……

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du må være et narr å være partner med. 

Anonymkode: 10745...0b8

Vel, tror jeg er ganske morsom og en super partner jeg. 

Hvorfor i alle dager skal jeg flytte meg i stedet for mannen min? Selv om jeg snorker, så er ikke det ensbetydende med at det er jeg som skal legge meg på et annet rom? 

Anonymkode: 375ff...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mannen min snorker fælt i perioder. Da ber jeg ham om å snu seg på siden, og bort fra meg, og da tåler jeg det bedre. Blir det for ille, avtaler vi at han sover på gjesterommet med dobbelseng. Ingen problem for ham det, da det kun er for å sove, gjestesengen er nett like god som vår + at begge sover MYE bedre. Jeg kan da også i tillegg ha vinduet åpent, noe han ikke liker. Løsning som funker gull for oss 😊

Anonymkode: eede6...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man må ikke bo sammen med mennesker man ikke liker. Når "ku" blir brukt om å skildre et menneske, er det ca 99% negativt. Du takler henne ikke. Så gjør det slutt.  Eller gjør som oss andre -soviro i øra eller ha separate rom.

Anonymkode: 5278b...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvordan tenker du hun skal endre på noe som skjer når hun sover?
Dere får få dere separate soverom.

Anonymkode: d21ff...9ad

Det finnes da masse ting man kan gjøre med snorking?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

last ned en app som tar opp lyder om natten og spill det av til henne og si du snorker, det har kommet plutselig - dra til lege og sjek kom det er noe galt så du ikke dør av det! 

søk på sleep recoring i applestore for eksempel.. Sleep Talk Recorder on the App Store

Anonymkode: f06a9...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

…når hun sover. 

Jeg sovner stort sett alltid etter henne/legger meg litt senere enn henne og sliter med å sovne fordi hun snorker og lager lyder. Det har blitt slik de siste to, tre månedene og jeg er mye våken pga det. Våkner også om natta av plutselige, høye snork/drønn i rommet. Har prøvd å si fra, men det er ofte med fredens innsats, for hun takler ikke kritikk eller irettesettelse uten å agere som en 12 åring. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre!! 

Anonymkode: a7cae...ed0

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

…når hun sover. 

Jeg sovner stort sett alltid etter henne/legger meg litt senere enn henne og sliter med å sovne fordi hun snorker og lager lyder. Det har blitt slik de siste to, tre månedene og jeg er mye våken pga det. Våkner også om natta av plutselige, høye snork/drønn i rommet. Har prøvd å si fra, men det er ofte med fredens innsats, for hun takler ikke kritikk eller irettesettelse uten å agere som en 12 åring. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre!! 

Anonymkode: a7cae...ed0

Søvnapne tipper jeg.

Anonymkode: a09c7...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...