AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden …når hun sover. Jeg sovner stort sett alltid etter henne/legger meg litt senere enn henne og sliter med å sovne fordi hun snorker og lager lyder. Det har blitt slik de siste to, tre månedene og jeg er mye våken pga det. Våkner også om natta av plutselige, høye snork/drønn i rommet. Har prøvd å si fra, men det er ofte med fredens innsats, for hun takler ikke kritikk eller irettesettelse uten å agere som en 12 åring. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre!! Anonymkode: a7cae...ed0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden (endret) TS her Skulle ikke legge inn som anonym 😊Må også tilføre at hun tror hun vet alt og yngre mennesker er en pest og en plage. Her om dagen så vi Torpet kjendis der han Simon på 20 er «som unge gutter flest» - litt cocky og prater mye slang. Da bryter hun ut at han bor sikkert med mamma og pappa og buhuhu….. men selv bodde hun hjemme til hun var 21, full jobb fra hun var 19. Endret 15 timer siden av zondaar Fjernet «som anonym» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Hvordan tenker du hun skal endre på noe som skjer når hun sover? Dere får få dere separate soverom. Anonymkode: d21ff...9ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden zondaar skrev (3 minutter siden): TS her Skulle ikke legge inn som anonym 😊Må også tilføre at hun tror hun vet alt og yngre mennesker er en pest og en plage. Her om dagen så vi Torpet kjendis der han Simon på 20 er «som unge gutter flest» - litt cocky og prater mye slang. Da bryter hun ut at han bor sikkert med mamma og pappa og buhuhu….. men selv bodde hun hjemme til hun var 21, full jobb fra hun var 19. Jeg snorker i hvert fall ikke. Mannen min har tatt opptak av snorkingen, men jeg nekter å tro at dette lokomotivet han spiller av er meg. Så enkelt er det. Som jeg sa til mannen min, plager snorkingen min deg, så kan du legge deg på rommet nede Han bruker ørepropper i stedet for nå Ja, det var rette ræva som feis, pleier jeg å si når noen ikke ser seg selv, men skal kritisere alt og alle. Anonymkode: 375ff...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Du er egentlig litt lei av henne, er du ikke? Anonymkode: 38593...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Går ut fra at dette er et patetisk forsøk på troll, men hvordan tenker du hun skal kontrollere hva hun gjør når hun sover? Anonymkode: 3043f...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Måten du beskriver samboeren din forteller meg at du egentlig ikke har så veldig lyst til å ha noe med henne å gjøre. Hvorfor er du da sammen med henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Vanligvis går man da til legen og får det utredet i tilfelle det er noe helsegreier. Finnes vel også noe greier man setter på nesa, tror jeg. Det FINNES hjelpemidler mot snorking, og er man en snorker så må man sjekke ut sånne. I verste fall så må folk bruke separate soverom. Endret 9 timer siden av katties 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Sjefen her i huset snorker skikkelig og har akkurat vært til utredning da dårlig søvnkvalitet går utover energinivået og helsa. Det kan være sinnsykt irriterende til tider og hun hører det jo ikke selv, så det er jo ikke annet å gjøre en vekke henne litt, spørre om hun vil ha et glass vann og hun vil ha en pute til så hun ligger litt høyere med hodet. Noen ganger går det på første forsøk, noen ganger ikke, men det er jo ikke så mye annet man kan gjøre. Kanskje samboeren din burde få en utredning for søvnapne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er urolig før jeg sovner, sovner sent og snorker når jeg først sovner. Kona trenger ro og stillhet for å sovne og sover lett når hun har sovnet. Etter vi begynte å sove på hvert vårt soverom, så har forholdet aldri vært bedre. Dramatisk økt søvnkvalitet, mye mer energi/overskudd og bedre humør i hverdagen. Vi er langt bedre kjærester i hverdagen en vi var da vi delte seng. Som en bonus, så har vi mer sex en vi noen gang hadde før vi tok hvert vårt soverom☺️ Anonymkode: eeb12...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Dele på facebook pliiiiis ❤️ Anonymkode: cf828...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden https://www.loopearplugs.com/products/dream Disse er fantastiske. Anonymkode: e55ca...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Trolletråd, men likevel: Jeg tror det finnes hjelp mot snorking der ute? Søk litt rundt. Ellers: Det går fint an å sove på forskjellige rom. Er huset stort nok kan du legge deg på en sofa eller på et gjesterom for ihverfall deler av natta. Det gjør mannen her i huset hvis jeg er forkjøla og snorker. Alle kan snorke! Anonymkode: f7fc1...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Husk at alle kan snorke og at dette også kan endre seg med alderen, når kroppen også endrer seg. Det skal ikke mer til enn at ansiktet (som resten av kroppen) begynner å sige nedover i 40 årene. Da kan man få tettere nese også, og snorker mer. Anonymkode: 57d08...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg snorker i hvert fall ikke. Mannen min har tatt opptak av snorkingen, men jeg nekter å tro at dette lokomotivet han spiller av er meg. Så enkelt er det. Som jeg sa til mannen min, plager snorkingen min deg, så kan du legge deg på rommet nede Han bruker ørepropper i stedet for nå Ja, det var rette ræva som feis, pleier jeg å si når noen ikke ser seg selv, men skal kritisere alt og alle. Anonymkode: 375ff...a74 Rart at den som blir plaget er nødt til å bytte rom, og ikke vedkommende som har skylden🤔 Anonymkode: c92c7...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #16 Del Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rart at den som blir plaget er nødt til å bytte rom, og ikke vedkommende som har skylden🤔 Anonymkode: c92c7...f42 Jeg har ikke problemer med å ligge på soverommet, hvorfor skal jeg flytte meg? Anonymkode: 375ff...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå