AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei. Jeg har en stund gått på Ritalin. Har hatt god effekt på mange områder, men bivirkninger i form av varierende effekt gjennom dagen, håravfall og tristhet. Er det noen som har prøvd elvanse ? Har den bedre effekt ? Jeg er avhengig av en medisin som varer fra morgen til kveld. Anonymkode: 448bc...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Du må snakke med legen din om dette. Hva som fungerer for en, er ikke dermed sagt å fungere for en annen. Alle har forskjellige opplevelser av både virkning og virkninger. Forklar legen at du sliter med bivirkninger og ikke god nok effekt, og det vil testes ut andre typer. Anonymkode: b6f41...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg har en stund gått på Ritalin. Har hatt god effekt på mange områder, men bivirkninger i form av varierende effekt gjennom dagen, håravfall og tristhet. Er det noen som har prøvd elvanse ? Har den bedre effekt ? Jeg er avhengig av en medisin som varer fra morgen til kveld. Anonymkode: 448bc...75f Følte meg bipolar på Ritalin depot. Forferdelige greier. «Vanlig» Ritalin var bedre, men vanskelig å huske alle pillene igjennom dagen. Funker bra med Aduvanz/Elvanse, men det er ikke sikkert det er et bra bytte for deg. Snakk med psykiateren Anonymkode: 67beb...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har slitt med at effekten ikke har vart lenge nok, og har hatt god effekt av å fylle på med en vanlig Ritalin-tablett midt på dagen. Tar altså kapsel på morgenen og tablett på dagen. Tar den til lunsj når jeg har fri eller jobber dagvakt, og litt senere når jeg jobber kveldsvakt eller skal noe viktig (f.eks. foreldremøte) på kvelden. Anonymkode: 72d58...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå