Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og hvorfor? Jeg lurer fordi jeg selv bruker evigheter på å lete meg frem til dongeribukser som passer bra, men jeg har ikke så mye tid om dagen - og jeg MÅ ha meg ny bukse. Kanskje noen kan gi meg noen tips om merker og modeller jeg kan gå rett bort og finne?

Onlybukser (autolow) har vært veldig greie, funnet ut at de egentlig passer figuren min bra. Veldig lettvint når man vet at merket og modellen passer. Nå har jeg derimot lyst på et annet merke. Lee-bukser får jeg ikke til å passe, uansett modell. Noen som har et stalltips blir jeg veldig glad? :)

Endret av vixen
Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Er nå veldig fornøyd med &Denim jeans i fra H&M jeg da. Også er de som regel ikke så dyre heller.

Skrevet

Har hørt at H&M-bukser ofte blir supervide.

(Ref Gitte....;))

Skrevet

Anbefaler ikke bukser fra H&M nei :forvirret:

Skrevet

Hm, kun et tips og en anbefaling og en fraråding..

Kanskje jeg skulle stilt spørsmålet annerledes! Hvilken dongeribukse (merke/modell bruker du?!)

Skrevet

Har fått øynene opp for buksene fra Mango. Der får jeg bukser i små størrelser med lange bein!!! Ellers så er jeg glad i Lee, og har en bukse fra Diesel jeg er veldig fornøyd med. Skulle bare ønske den kunne holdt litt bedre på fargen....

Bukser fra H&M passer ikke meg i det hele tatt. Prøvd mange modeller, men det ser rett og slett ikke bra ut uansett.

Gjest gjest1
Skrevet

Only her også. Og de de har på bikbok.

Gjest Gjesta
Skrevet

Min favoritt er helt klart Diesel. For tida har jeg tre bukser derfra som brukes hele tida, i tillegg til en jeg pleier å bruke med oppbrett om sommeren. Jeg har smale hofter og liker at buksene er rette i beina, og derfor finner jeg ofte modeller jeg liker hos Diesel. Ellers har jeg to Replay-bukser jeg liker veldig godt.

Skrevet

Jeg har en del Lee bukser, men det er fordi de er lange nok i beina (34 blir for kort, Lee har 35). Men favoritt modellen er en gammel Leebukse modell Felton, men tror den er godd ut av produksjonen, for jeg har ikke sett den på veldig lenge. Irriterende...

Skrevet

Jeg har kjøpt jeans på Lindex (!) og liker de kjempegodt! Modellen som heter Lisa er lav i livet. Også har de litt stretch.

Skrevet

Diesel og Replay er nok generelt sett mine favoritter. Har to Dieseljeans og en Replayjeans jeg bruker hyppig, og de holder seg utrolig bra. Enkelte Levi's modeller liker jeg også.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går også alltid for Only, de passer meg perfekt. Får heller ikke Lee til å passe.

KJøpte meg Blend bukse her en gang, den var såååå god, sikker på jeg hadde funnet ny favotittbukse, helt til jeg vaska den :sur:

Ble skikkelig rar i stoffet, viet seg ut etter litt bruk, og ble skikkelig posete, har knapt brukt den etterpå. Irriterendes, for den kosta jo 600,-

Går alltid på Only jeg, der finner jeg ALLTID ei bukse som passer. Favoritten nå er Jubii swear jeans fra Only :)

Skrevet

Har nylig kjøpt e bukse fra BlendShe, kjempegod på mine runde former( hadde muffintop fant jeg ut på Oprah igår, men ikke m nye buksa...) Buksa er litt høyere i livet(endelig) enn de fleste bukser jeg har funnet de siste par årene.. Det står 6781S medium waist, thight fit, bootcut, zipfly på lappen

Skrevet

Diesel er vel egntlig den store favoritten, men jeg liker ogsaa jeans fra Replay, Mavi og R&R. Ellers handler jeg ogsaa som de fleste andre her jeans fra Only i ny og ne. De er billige og passer oss med en kvinnelig figur. Her i England kjoper jeg ofte jeans paa Topshop. Bra kvalitet og mange fine modeller!

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Er også veldig glad i Nudie, Wrangler og True Religion! :Nikke:

Endret av Seniorita_
Skrevet

Er veldig glad i Lee og Fornarina. De sitter bra på meg. Har også prøvd et par fra Replay. Likte de godt, men hadde ikke råd til å kjøpe noen da. :(

Skrevet

Liker best buksene fra BikBok.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ble nok en onlybukse for de som lurer. Jeg gir opp å finne andre merker som sitter bra... helt håpløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...