AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 14.13): Jeg var som kjæresten din. Aldri vært kosete eller klengete. Men da jeg i voksen alder av 40 møtte kjæresten min så skiftet noe inni meg. Jeg er på han som en klegg. Jeg har aldri følt noe som dette for noen mann før. Vi klemmer, koser, kliner, holder hender og oppfører oss som to fjortiser. Alle vennene min reagerer på at jeg plutselig har gått fra Doberman til pusekatt. Jeg innså at jeg aldri har elsket noen før. Kjemi, glad i dem: ja. Men ikke det dype båndet og følelsen av å ha funnet den manglende pusle brikken jeg aldri ante jeg manglet. Før han var jeg emosjonelt avstumpet fordi jeg rett og slett ikke hadde funnet den rette for meg🤷 Anonymkode: 71232...a50 Nesten alle nyforelska par er vel sånn som dette?😄 Anonymkode: 8a21a...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nesten alle nyforelska par er vel sånn som dette?😄 Anonymkode: 8a21a...24a Jeg har aldri vært sånn. Og vi er ikke nyforelsket lenger. Men vi er fortsatt over ørene forelsket i tillegg til dyp kjærlighet. Anonymkode: 71232...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå