Gå til innhold

Hva hjelper mot pms angst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner jeg får så angst før mensen. Har tracket dette, og det stemmer med alle mine henvendelser til lege, venner og familie om « problemer». Nå har det seg også sånn at jeg opplever noe kjipt på jobb, i mangel på et bedre ord. Jeg forskjellsbehandles og vet ikke hvorfor. Har en stor arbeidsbelastning og føler jeg vil vekk fra alt. Hva hjelper mot pms-angst?

Anonymkode: 43ddc...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Magnesium

Jern tyggetabletter

Ingefærtilskudd

Paracet 

Ryllik-te

Protein, sjokolade og søvn 

Anonymkode: 2a67e...5ef

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg så hjelper det å holde øye med syklusen gjennom en app og være oppmerksom på at nå nærmer det seg. Så, når vonde følelser og tanker kommer og prøver å overvelde meg, da er jeg allerede klar og bryr meg ikke så mye. Jeg behøver ikke å tro på det. Jeg vet at det bare er hormoner som gjør at jeg ser mørkere på ting og det er ikke fakta.

Angående det med arbeidsplassen din, er du organisert? Kan du ta kontakt med fagforeningen din for rådgivning? Du behøver ikke gjøre en stor sak ut av det, men bare det å få litt støtte kan hjelpe mye.

Anonymkode: 319c9...9ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har fått noen gode tips her, men hvis du vil prøve noe annet så kan jeg tipse om noe alternativt; homeopatmiddelet Gelsemium D30 er helt ufarlig å prøve, dessverre litt dyrt når det nå har blitt over 300 for et lite glass. Men varer en stund. Ta tre kuler under tungen når det er akutt. Deretter 1 kule hver halvtime/time og samme for å forebygge bare sjeldnere. Du kan justere opp og ned mellom en og tre kuler, tre ganger daglig eller oftere ved særskilt behov.  Har opplevd at dette virker på meg ved angst som er hormonell sykluspreget, ved utmattelse og akutt noe panikkpreget. Og jeg er skeptisk til denne typen «medisin», så vil ikke kalle det placebo. Men gjør ikke noe om det er det heller så lenge det virker. Har prøvd annen homeopati som ikke har virket, og som virker. Viktig at det treffer på deg da antagelig, men det må man lese i oversiktsbøker eller snakke med homeopat for å få greie på.

Anonymkode: 639cf...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...