Gå til innhold

Den positive tråden!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Her er min liste for i dag :

Jeg liker gata jeg bor i :) Den er så pen, med mye grønnt en stor park like ved, men likevel alle fasiliteter like ved.

Jeg er glad for alle vennene mine- hva i all verden skulle jeg gjort uten dem! :) De gir meg lyspunkter igjennom dagene, og er der alltid i gode og onde dager :)

Familien min selvfølgelig, og det trenges vel nesten ikke å utdypes engang, de er jo familien min. Flotte mennesker alle sammen, svigersene også!

Jeg er glad for at vi lever i et trygt land!

jeg er glad for at jeg har helsa i behold :)

Jeg er så glad over at jeg har funnet studier jeg trives med, og at vi har slike flotte studie tilbud her i norge. Universitetet her trives jeg virkelig godt med. Mye tilbud for studenter av sosiale aktiviteter også, så det er lett å bli kjent med nye mennesker:)

Snart er det vår! slikt blir man lett glad av :)

Jeg er glad for min bys beliggenhet, og at den ligger ved vannet. Da er det lett å komme seg ut til øyer for å bade om sommern :)

Vel dette er bare en liten liste, kunne skrevet mye mer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er glad for snøen. Ungene som kom hjem fra skolen nå. Sola, bøkene mine.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg liker musikk, dataspill, mat, øl, at det går mot lysere tider, den snille samboeren min, katter, at jeg snart skal hjem på ferie og treffe familie og venner, og så liker jeg familien min og vennene mine.

Jeg er også glad for at jeg har fått muligheten til å gjøre det jeg gjør nå, selv om jeg i perioder er lei av det. Jeg liker de mulighetene dette gir meg i fremtiden!

Og så liker jeg gode bøker, zombiefilmer, westernfilmer og spennende serier.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er glad for stedet jeg bor på. Her bryr folk seg om hverandre, jeg har mye slekt rundt meg og det er mye fin natur som gir mulighet for friluftsliv i mange varianter.

Jeg er glad for at jeg har et nært og godt forhold til min søster, og at jeg har en veldig snill og støttende far.

Jeg er glad for at jeg har det så bra materialistisk. Jeg lever under fattigdomsgrensa, men jeg er fornøyd fordi jeg har råd til det jeg trenger pluss litt til.

Jeg er glad fordi at etter årevis med sykdom så ser det endelig ut til å gå rette veien. Og dersom alt går som det skal så skal jeg bort fra uføretrygden og begynner å studere til høsten.

Jeg er glad for de to kattene mine, som gir meg mye glede.

Jeg er glad for at jeg har internettilgang, noe som gir meg enkel tilgang på informasjon og dermed mulighet til å lære mer om diverse fagfelt jeg er interessert i.

Jeg er glad for nevøen min, som er en skikkelig godgutt og som jeg er så heldig å få sitte endel barnevakt for.

Jeg er glad for at det finnes musikk, og for at jeg har fiolinen min.

Og så er jeg glad for at våren er på vei.

:)

Gjest gjest1
Skrevet

Akkurat nå er jeg fryktelig glad for været. Steiksol og 10-15cm puddersnø. Herlig.

Skrevet

Jeg er glad fordi:

*vi skal begynne å pusse opp vårt eget hus nå

*Jeg skal snart hente min datter i barnehagen

*Jeg skal lage lasagne til middag i dag

*jeg har verdens beste kjæreste

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er gald fordi jeg har en do - for nå må jeg dit. :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke trenger krykker mer.

Jeg er glad for at våren kommer snart.

Jeg er glad for at jeg har en sterk psyke.

Jeg er glad for at jeg har gode venner.

Jeg er glad for at jeg har verdens beste mamma.

Jeg er glad for at jeg kan starte opp med treningen snart. :hoppe:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg setter umåtelig stor pris på at jeg er født et sted med god tilgang på dopapir.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er svært glad for at vår Kronprinsesse og Kronprins er såpass oppegående, smarte og flinke i sitt virke! :):) Mye flinkere enn Mary, Fredrik, Victoria og Maxima :):):klappe:

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har slike venner og den familien jeg har.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er glad for at jeg har anledning til å forsørge meg selv og datteren min. Det vil si at jeg er glad for at jeg er frisk, arbeidsfør, har jobb og at jeg i den jobben tjener nok til å leve av.

Og så er jeg glad for at jeg har pc og internettilgang. ;)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er glad for at jeg er B-menneske.

Gjest King James
Skrevet

Jeg er glad for det brune ekornet. Som sitter til øyre for haren tre mil til venstre for treet som står i skogen. Ved mjøsa på den venstre siden av den grå steinen.

Og alle kirkegårdene hvor de døde ubukelige mennesker ligger.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig glad for at det har vært dåp i kongeriket Norge. Jeg er også kjempeglad for at kronprinsesse Mette-Marit er så flink til å kle seg fantasifullt og fargerikt og for hatten til vår alles kjære Märtha :Nikke::Nikke::Nikke::Nikke:

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

:):):)

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg er glad for:

- snille og gode venner!

- musikk, festivaler, konserter jeg ser frem imot!

- en eller annen gang MÅ jo våren komme...

- at min økonomi er helt okey, har ikke mye men det jeg trenger.

- solen skinner og jeg skal på kafè med min gode venninne senere.

- Mine nye klær som jeg er meget fornøyd meg!

- at jeg fikk kysse i helgen og holde hånd! MYYYYYYSSS!!

jøsses! var visst endel å glede seg over!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...