Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Denne går stadig på radioen nå. Det er en dame som synger vokalt, men melodien er fra i`l be missing you med Puff Daddy. Noen som vet hva denne heter??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er egentlig en sang med Police, og den heter I'll be Watching You ;)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Det er visst ikke denne sangen! Den jeg mener er det veldig mye melodi, og en dame som synger vokalt innimellom. Tror den er ganske ny, gor det går en del på radioen nå. Noen som vet?

Skrevet

Jeg tror det Elphaba mente var at det ikke var Puff Daddy, eller hva han nå enn kaller seg, som hadde den melodien orginalt. The Police lagde I'll be watching you. Puff lagde der etter sin låt basert på dne samme melodien som hat I'll be missing you. Hvilken låt du mener nå vet jeg desverre ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg tror det Elphaba mente var at det ikke var Puff Daddy, eller hva han nå enn kaller seg, som hadde den melodien orginalt. The Police lagde I'll be watching you. Puff lagde der etter sin låt basert på dne samme melodien som hat I'll be missing you. Hvilken låt du mener nå vet jeg desverre ikke.

Akkurat :) Og jeg vet heller ikke akkurat hvilken sang det refereres til, men Puff Daddy-sangen heter jo I'll be Missing You, så den burde det være en smal sak å google, eventuelt finne nyere versjoner av.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har teksten mener jeg, vi sang den da jeg sang...

skal lete

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel Faith Evans, eksen til BIG som synger sammen med han

Gjest gjest1
Skrevet

Den låten ble laget etter at denne rapperen BIG ble skutt (?), så ny er den ikke. Mener den kom ut på slutten av 90-tallet.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke denne sangen jeg mener.. Den meen heter sikkert noe helt annet, mlodien er den samme, men damen som synger, synger en helt annen tekst.. Hun har bare stjålet melodien, men ikke teksten...

Finnes det en gruppe ell noe som heter wodaphone ell noe sånt? Syntes jeg hørte på radioen i stad at Puff daddy hadde saksøkt denn gruppen ell sangerinnen..

Gjest Gjesta
Skrevet

ringte bestis med meget god peil på denne sjangeren, og hun ante ikke hva det kunne være...

• 2 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Funnet ut av det??

Jeg tror sangen du vil frem til her er

Karmah- Just be good to me

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...