Cecilie82 Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Hvilken madrass har du? Spørsmålet er tempur eller en madrass fra Skeidar etc.. IKEA har jeg nå og ryggen vil ikke ha et gjenkjøp av madrass der. I alle fall ikke med overmadrassen.
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar Jeg har god erfaring med Jensen. De har mange modeller med forskjellig fjærsystem og fasthet, og mye på salg nå hos Skeidar i hvert fall. Ikea er døden for min rygg også, aldri mer Anonymkode: b72a8...82d 2
Cecilie82 Skrevet 22. januar Forfatter #5 Skrevet 22. januar Mperle skrev (6 timer siden): Duxiana Hvem selger de?
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Cecilie82 skrev (8 timer siden): Hvem selger de? Google "duxiana", så ser du hvor de selger i nærheten av deg. Anonymkode: b72a8...82d
Mperle Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar Cecilie82 skrev (17 timer siden): Hvem selger de? Butikken heter også Duxiana 🙂 det er butikk både i Oslo og i Bergen vet jeg. Ganske dyrt men de har ofte 15% eller lignende avslag. Går eventuelt an å kombinere merker og f.eks. ha en rimeligere rammemadrass men duxiana overmadrass. utrolig vanskelig med seng/madrass fordi man ikke vet hvordan man liker den før den er prøvd noen netter. Får liksom ikke helt feeling ved å bare teste i butikk men du får ha lykke til med valget 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar Skjeidar alt nytt. Fra bund til topp 80 tusen. Vel verdt penga Anonymkode: 53d51...099
Cecilie82 Skrevet 22. januar Forfatter #9 Skrevet 22. januar (endret) Mperle skrev (1 time siden): Butikken heter også Duxiana 🙂 det er butikk både i Oslo og i Bergen vet jeg. Ganske dyrt men de har ofte 15% eller lignende avslag. Går eventuelt an å kombinere merker og f.eks. ha en rimeligere rammemadrass men duxiana overmadrass. utrolig vanskelig med seng/madrass fordi man ikke vet hvordan man liker den før den er prøvd noen netter. Får liksom ikke helt feeling ved å bare teste i butikk men du får ha lykke til med valget 🙂 Fant en butikk som kun fører Duxia rammemadrasser her . Blir nok litt vanskelig å få tak i overmadrasser dessverre. Men var jo ikke gratis når overmadrassen er på 11000 Tar ikke sjangsen på å kjøpe madrass over nett Endret 22. januar av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar Har også hatt IKEA når barna var små og lå i vår seng og gulpet og diverse, orket ikke bruke så mye penger da.. Nå er de større så kjøpte en overmadrass i lateks fra Jysk. Den var veldig behagelig i forhold i allefall. Prøvde tempur, men det var ikke noe for meg så den returnerte vi. Anonymkode: 272c9...213 1
Cecilie82 Skrevet 24. januar Forfatter #11 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 21.28): Har også hatt IKEA når barna var små og lå i vår seng og gulpet og diverse, orket ikke bruke så mye penger da.. Nå er de større så kjøpte en overmadrass i lateks fra Jysk. Den var veldig behagelig i forhold i allefall. Prøvde tempur, men det var ikke noe for meg så den returnerte vi. Anonymkode: 272c9...213 Den er nok utgått, men skal teste ut en overmadrass i latex før jeg bestemmer meg.
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar Cecilie82 skrev (11 timer siden): Den er nok utgått, men skal teste ut en overmadrass i latex før jeg bestemmer meg. Hvilken overmadrass er det? Anonymkode: b72a8...82d
AprilLudgate Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar Jeg har prøvd Ikea, Jysk (uaktuelt nå) - samt Svane, Jensen og Wonderland. Av de tre siste var jeg ikke fornøyd med Jensen, fikk vondt i rygg - medium var liksom så myk. Og voldsomt merkbart med bevegelser fra mannen. Neste kjøp blir nok Wonderland igjen. Synes den er hverken for fast eller myk i medium. Den faste er liksom fast men ikke hard.
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar Cecilie82 skrev (På 21.1.2025 den 11.07): Hvilken madrass har du? Spørsmålet er tempur eller en madrass fra Skeidar etc.. IKEA har jeg nå og ryggen vil ikke ha et gjenkjøp av madrass der. I alle fall ikke med overmadrassen. Søker du litt på dette underforumet så finner du en laaaaang tråd med akkurat samme spørsmål. Hvorfor lage en ny tråd når du kan finne god og fersk info i en annen tråd av nyere dato? Anonymkode: 42831...1d5
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar AprilLudgate skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd Ikea, Jysk (uaktuelt nå) - samt Svane, Jensen og Wonderland. Av de tre siste var jeg ikke fornøyd med Jensen, fikk vondt i rygg - medium var liksom så myk. Og voldsomt merkbart med bevegelser fra mannen. Neste kjøp blir nok Wonderland igjen. Synes den er hverken for fast eller myk i medium. Den faste er liksom fast men ikke hard. Jensen mykt, og noen av madrassene er mykere i fjærene enn andre. Viktig med riktig fasthet. Jeg elsker Jensen, og merker ingen bevegelser fra andre. Hvis dere kjøpte fra Skeidar så består hovedmadrassen av 2 madrasser, mens fra Bohus er det en hel madrass. Du har jo 100 dagers fornøyd garanti, og kunne byttet fasthet da. Anonymkode: b72a8...82d
AprilLudgate Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jensen mykt, og noen av madrassene er mykere i fjærene enn andre. Viktig med riktig fasthet. Jeg elsker Jensen, og merker ingen bevegelser fra andre. Hvis dere kjøpte fra Skeidar så består hovedmadrassen av 2 madrasser, mens fra Bohus er det en hel madrass. Du har jo 100 dagers fornøyd garanti, og kunne byttet fasthet da. Anonymkode: b72a8...82d Likte ingen, og de seg mye ned i hoftedelen ila 3-5 år. Ikke skjedd med de sndre, bortsett fra Ikea. Så jeg dropper Jensen selv.
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Skrevet 25. januar AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Likte ingen, og de seg mye ned i hoftedelen ila 3-5 år. Ikke skjedd med de sndre, bortsett fra Ikea. Så jeg dropper Jensen selv. Sikker på det ikke var overmdrassen som ga seg? Hvis hovedmadrassen sank etter 3 år, så er det jo reklamasjon. Jeg har hatt min Jensen i flere år, ingenting som har sunket. Men jeg må opp i fasthetsgrad på flere av jensensengene, altså der jeg kunne ha hatt medium i f.eks svane, så må jeg ha fast i Jensen. Hva mener du med "likte ingen"? Du sa at madrassen var for myk, hvorfor fikk du ikke byttet fasthet på garantien? Anonymkode: b72a8...82d
Cecilie82 Skrevet 26. januar Forfatter #18 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Søker du litt på dette underforumet så finner du en laaaaang tråd med akkurat samme spørsmål. Hvorfor lage en ny tråd når du kan finne god og fersk info i en annen tråd av nyere dato? Anonymkode: 42831...1d5 Så det var et par men ikke så mye aktuell info. Utgåtte produkter, mer seng en madrass, etc…
AprilLudgate Skrevet 26. januar #19 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sikker på det ikke var overmdrassen som ga seg? Hvis hovedmadrassen sank etter 3 år, så er det jo reklamasjon. Jeg har hatt min Jensen i flere år, ingenting som har sunket. Men jeg må opp i fasthetsgrad på flere av jensensengene, altså der jeg kunne ha hatt medium i f.eks svane, så må jeg ha fast i Jensen. Hva mener du med "likte ingen"? Du sa at madrassen var for myk, hvorfor fikk du ikke byttet fasthet på garantien? Anonymkode: b72a8...82d Ser ikke hensikten med diskusjonen. Er du ambassadør for Jensen siden du insisterer på at jeg ikke får foretrekke andre? 😅 DET BLIR WONDERLAND. Ferdig 🛌🛌
AnonymBruker Skrevet 26. januar #20 Skrevet 26. januar AprilLudgate skrev (33 minutter siden): Ser ikke hensikten med diskusjonen. Er du ambassadør for Jensen siden du insisterer på at jeg ikke får foretrekke andre? 😅 DET BLIR WONDERLAND. Ferdig 🛌🛌 Herlighet da, jeg spør bare fordi jeg lurer. I stedet for å svare på spørsmålene, så bruker du heller hersketeknikker og kaller meg ambassadør for Jensen Anonymkode: b72a8...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå