AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har en slags døds angst nå.. har tidligere hatt brystkreft, men kreftfri i mange år. Nå har de oppdaget noen forandringer, og tok MR av den grunn i går. Fungerer ikke i det hele tatt når jeg går sånn og venter på svar. Ikke matlyst, sover ikke og bare går som en zombie. Føler meg dønn alene i min egen boble av redsel. Noen som har noen trøstende ord/erfaringer å dele ? Anonymkode: 84082...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Du bør bytte tittel på innlegget. Dette har ingenting med MR å gjøre, det handler bare om kreft. Og det har jeg ikke erfaring med. Håper det går bra med deg. Anonymkode: e44d3...c6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør bytte tittel på innlegget. Dette har ingenting med MR å gjøre, det handler bare om kreft. Og det har jeg ikke erfaring med. Håper det går bra med deg. Anonymkode: e44d3...c6a Takk for svar . Ja, det har du nok rett i . Vet ikke hvordan jeg fikser overskriften men. Huff. Håper det går bra med deg og 🙏 kan jeg spørre hvilke type kreft du har? Den ventetiden er noe av det verste synes jeg. Anonymkode: 84082...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar . Ja, det har du nok rett i . Vet ikke hvordan jeg fikser overskriften men. Huff. Håper det går bra med deg og 🙏 kan jeg spørre hvilke type kreft du har? Den ventetiden er noe av det verste synes jeg. Anonymkode: 84082...dd6 Jeg har ikke kreft. Det finnes mange andre grunner til å ta MR. Sykdommen min lever jeg greit med. Og takk! Ventetid er ganske grusomt, uansett hva slags dårlig beskjed man kanskje kan få. Anonymkode: e44d3...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har en slags døds angst nå.. har tidligere hatt brystkreft, men kreftfri i mange år. Nå har de oppdaget noen forandringer, og tok MR av den grunn i går. Fungerer ikke i det hele tatt når jeg går sånn og venter på svar. Ikke matlyst, sover ikke og bare går som en zombie. Føler meg dønn alene i min egen boble av redsel. Noen som har noen trøstende ord/erfaringer å dele ? Anonymkode: 84082...dd6 Har vært i samme situasjon som deg, fikk kreft i høst og det var rart å vente på svar. Jeg var nok ikke så satt ut som det du beskriver, men jeg følte jo på det inni meg. Men, så er jeg litt sånn her-og-nå person, så jeg tenker sjelden på det som ligger foran meg. Det hjelper litt. Prøv om du kan å ta dag for dag, og at du kan ikke gjøre noe fra eller til. Finn gode ting å holde på med, prøv å skifte fokus. Lettere sagt enn gjort jeg vet.. ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Måneskinn skrev (6 minutter siden): Har vært i samme situasjon som deg, fikk kreft i høst og det var rart å vente på svar. Jeg var nok ikke så satt ut som det du beskriver, men jeg følte jo på det inni meg. Men, så er jeg litt sånn her-og-nå person, så jeg tenker sjelden på det som ligger foran meg. Det hjelper litt. Prøv om du kan å ta dag for dag, og at du kan ikke gjøre noe fra eller til. Finn gode ting å holde på med, prøv å skifte fokus. Lettere sagt enn gjort jeg vet.. ønsker deg lykke til! Takk for svar ☺️ det var leit å høre, men håper det går bra med deg likevel 🙏 De er jo så flinke i dag, og det var min erfaring da jeg hadde kreft for ti år siden, at jeg følte meg utrolig godt ivaretatt. Kan jeg spørre hvilke kreft type du har? Har jo vært igjennom det før, men føler meg likevel like «fortapt» 😅 Tusen takk for gode/kloke ord. Anonymkode: 84082...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke noen gode råd, annet enn å prøve å overgi deg i tillit. "Alt er bra, dette ordner seg. Jeg skal ta vare på meg selv, og resten ordner legene". God klem til deg ❤️ Anonymkode: 1ae78...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke noen gode råd, annet enn å prøve å overgi deg i tillit. "Alt er bra, dette ordner seg. Jeg skal ta vare på meg selv, og resten ordner legene". God klem til deg ❤️ Anonymkode: 1ae78...c50 Åå tusen takk for så fine ord ❤️ Anonymkode: 84082...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes tiden fra jeg har tatt MR til legen ringer med resultatet er verst. Jeg kan uansett ikke gjøre noe som helst, hverken før eller etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Takk for svar . Ja, det har du nok rett i . Vet ikke hvordan jeg fikser overskriften men. Huff. Håper det går bra med deg og 🙏 kan jeg spørre hvilke type kreft du har? Den ventetiden er noe av det verste synes jeg. Anonymkode: 84082...dd6 Siden du skriver som anonym får du ikke til å endre overskriften selv. Det må du evt be admin om å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Stor pike skrev (17 minutter siden): Jeg synes tiden fra jeg har tatt MR til legen ringer med resultatet er verst. Jeg kan uansett ikke gjøre noe som helst, hverken før eller etter. Ja, den ventetiden er faktisk det aller verste uansett utfall. Husker det også fra sist gang. Etter jeg hadde fått vite svaret, hadde vi en konkret handlingsplan, som gjorde det tryggere på en måte. Selv om ordet kreft er skremmende å høre uansett. Anonymkode: 84082...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Prøv å hold på rutinene dine nå. Gjør alt som du pleier. Spis litt selv om du ikke har matlyst. Prøv å finne noe å gjøre som kan få deg til å tenke på noe annet. Det beste her er at forandringene er oppdaget og hvis det er noe der så vil du få hjelp nå! Dette er en veldig bra ting. ❤️ Helsen din blir ivaretatt, legene er på ballen. Anonymkode: 0bf7a...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå