AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Noen som har inspirasjon til fargevalg på et gutterom? hadde i utgangspunktet tenkt en blåfarge i taket og grønne vegger, men ble brått usikker på om det blir litt for mørkt og voldsomt? alternativt ha blått tak og blåe vegger? eller ha hvitt tak, og blå vegger med en vegg som er tapet? hva syns dere? til info så er rommet ganske stort, så skal bygge innebygd seng med en alkove over. Anonymkode: 8bde3...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ville hatt en lys farge. Hvilket kjønn barnet har spillet ingen rolle, det fins jo ikke guttefarger og jentefarger . Anonymkode: 4be04...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Noen som har inspirasjon til fargevalg på et gutterom? hadde i utgangspunktet tenkt en blåfarge i taket og grønne vegger, men ble brått usikker på om det blir litt for mørkt og voldsomt? alternativt ha blått tak og blåe vegger? eller ha hvitt tak, og blå vegger med en vegg som er tapet? hva syns dere? til info så er rommet ganske stort, så skal bygge innebygd seng med en alkove over. Anonymkode: 8bde3...89d Jeg ville hatt hvitt tak. Syns å farge taket blir voldsomt. Ville valgt en lys blå farge på veggen Endret 3 timer siden av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Grønt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Gutten vår fikk hvitt rom (vegger og tak) med brannbilrøde detaljer (seng, skap, lampe) og gråmelert gulv. Han elsker det. Anonymkode: 00f9f...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Man har jo fine blåfarger med grønne undertoner, som f.eks Athenian blue, Collected blue, og Ocean Air. De to siste er såpass lyse at du fint kan male taket i samme farge uten at det blir for tungt, evnt en lys beigetone som harmonerer. Det blir roligere og mykere. Anonymkode: 4a9ec...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Hvilke farger liker gutten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ta med ungen og la han velge farge! Det gjorde eg m mine unger, var artig! Anonymkode: b5ad9...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Vi har iconic både i gang og inne på et barnerom hos oss. Syns den er veldig behagelig Anonymkode: 9565e...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta med ungen og la han velge farge! Det gjorde eg m mine unger, var artig! Anonymkode: b5ad9...e39 Hva ble det? Anonymkode: 4a9ec...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Vi har mørkeblått tak, og lyseblå vegger. Er veldig fornøyd. Anonymkode: 2efe1...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå