AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Det ble litt for mye å skrive i overskriften… Hvordan hadde du reagert dersom kjæresten din fikk mld fra en tidligere ff med spm om han var singel nå? Denne ff visste at han var i et forhold sist de traff på hverandre, ca 6 mnd siden, og kjæresten hans visste at dere hadde vært ff. Er det ufint av ff å sende mld til ham for å spørre om det? Anonymkode: 4755b...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Er det andre måter du kan sjekke lm han er singel på? Anonymkode: e988f...b64 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hadde syntes det hadde vært spesielt og litt ukomfortabelt, men det er ikke kjæresten sin feil. Ville bedt han om å sende en ordentlig melding til henne, der han ber henne ikke ta kontakt mer. Anonymkode: 00534...674 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det andre måter du kan sjekke lm han er singel på? Anonymkode: e988f...b64 Har ikke felles venner og det står ikke status på fb. Andre måter? ts Anonymkode: 4755b...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Så lenge kjæresten gir 0 signaler til denne personen om noe interesse og svarer tydelig at hen er i et seriøst forhold er det jo ikke noe stress heller. Anonymkode: eecd4...0fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Men jeg ble sur da han lot som han var singel og da han gikk og fortalte alle på jobben at den pene tjue år yngre dama han jobbet med var hans nye kjæreste. Anonymkode: d2772...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hvem mener du at du skal bli sur på? Anonymkode: 643ec...17c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
late_argument Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Bare om hun sa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Ville ikke brydd meg. Bryr meg heller ikke om andre flørter med han. Stoler jo på hvor jeg har han. Og gir han signaler tilbake så ville han ikke vært kjæresten min lenger. Anonymkode: 18385...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Selvsagt er det greit å spørre. Spørr i samme slengen om hvor lenge de har tengt å være sammen. Anonymkode: 99192...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Nei, dersom hun ikke har noen annen måte å vite det på - så er det jo ikke noe galt å spørre? Så lenge hun da respekterer svaret hun får. Å «mase» videre når hun nå vet han er i et forhold er ikke greit. Anonymkode: c0484...6cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, dersom hun ikke har noen annen måte å vite det på - så er det jo ikke noe galt å spørre? Så lenge hun da respekterer svaret hun får. Å «mase» videre når hun nå vet han er i et forhold er ikke greit. Anonymkode: c0484...6cc Jeg ser fortsatt ikke problemet, eller at det skal berøre meg på noen som helst måte. Forventer jo av en kjæreste at han da evner å si klart i fra selv. Eller er du i et forhold der du er redd for at han skal bli overtalt til noe? Anonymkode: 18385...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Det hadde vært mye mer ufint om hun hadde sendt flørtende/inviterende meldinger først. Nå viser hun jo respekt ved å først sjekke om han er singel... Ville du foretrukket at hun heller sendte en melding og spurte om å treffes uten å sjekke om han var singel? Anonymkode: e689c...7e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er den som skal spørre, men har ikke lyst til å gjøre noe feil ovenfor en evt kjæreste, hvis han fremdeles har en.. ts Anonymkode: 4755b...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser fortsatt ikke problemet, eller at det skal berøre meg på noen som helst måte. Forventer jo av en kjæreste at han da evner å si klart i fra selv. Eller er du i et forhold der du er redd for at han skal bli overtalt til noe? Anonymkode: 18385...db9 Nei, jeg sier jo at det er greit å spørre? Oppegående mennesker maser ikke på folk i et forhold derimot, det er alt jeg sier 😊 jeg er generelt et ganske tillitsfullt menneske jeg, men antar jo at folk flest oppfører seg som voksne 😊 Anonymkode: c0484...6cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er den som skal spørre, men har ikke lyst til å gjøre noe feil ovenfor en evt kjæreste, hvis han fremdeles har en.. ts Anonymkode: 4755b...279 Har fremdeles samme svar selv om rollene er snudd. Helt ok å spørre, men så respekterer du det svaret du får 😊 Anonymkode: c0484...6cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Om han er singel og vil ta opp igjen kontakten så hadde han gitt lyd fra seg. Anonymkode: 55fdd...91e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Nei, jeg syns i grunn ikke det er noe å bli sur for. Jeg fikk nå og da melding fra en tidligere flørt om jeg fremdeles var i et forhold, og jeg var helt åpen med min kjæreste om det, og jeg bekreftet forholdet hver gang ovenfor den tidligere flørten. Ble aldri noe mer greier ut av det, og kjæresten min ble aldri sur. Nå har han sluttet å mase 😅 Anonymkode: e0368...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det ble litt for mye å skrive i overskriften… Hvordan hadde du reagert dersom kjæresten din fikk mld fra en tidligere ff med spm om han var singel nå? Denne ff visste at han var i et forhold sist de traff på hverandre, ca 6 mnd siden, og kjæresten hans visste at dere hadde vært ff. Er det ufint av ff å sende mld til ham for å spørre om det? Anonymkode: 4755b...279 Hadde ikke tenkt noe, men hadde kanskje ledd. Er jo betryggende at ff faktisk er interessert i å finne ut om den andre er singel først. Anonymkode: 95803...5f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Hvam skulle man blitt sur på? Det er vel lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå