AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei lagt på meg litt i julen så ønsker å ned i vekt . Ikke veid meg på en uke men spiser omtrent slik nå. Yt shake og neve usaltet nøtter til frokost , 1 skive med proteinrikt pålegg til lunsj og Kyllingwok/Kyllingsalat/fisk til middag . Høres dette greit ut ? Er forresten kvinne på 35, 1.65 høy og 73 kg. Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det høres lite ut. Finn ut hvor mye kcal du trenger for å opprettholde vekten nå også spiser du ca 500 kcal mindre enn det per dag. Anonymkode: e9a07...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres lite ut. Finn ut hvor mye kcal du trenger for å opprettholde vekten nå også spiser du ca 500 kcal mindre enn det per dag. Anonymkode: e9a07...d49 Teller dessverre ikke kalorier ,litt dårlig erfaring fra da jeg var ung. Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Teller dessverre ikke kalorier ,litt dårlig erfaring fra da jeg var ung. Anonymkode: 9b509...e68 Hvis du bare har lagt på deg i julen fordi du har spist ekstra, så er det bare å gå tilbake til å spise det du gjorde før jul, så går du ned. Anonymkode: e9a07...d49 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Over kortere perioder fungerer det meste. Fungerer det for deg så tut å kjør. Kan være lurt å ha en plan for hva du skal spise på kvelden om du blir sulten, er lett da man sprekker om det er lite mat gjennom dagen. Anonymkode: 24c6a...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du bare har lagt på deg i julen fordi du har spist ekstra, så er det bare å gå tilbake til å spise det du gjorde før jul, så går du ned. Anonymkode: e9a07...d49 Hadde litt dårligere kosthold før jul og blir mettere av det jeg spiser nå merker jeg. Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde litt dårligere kosthold før jul og blir mettere av det jeg spiser nå merker jeg. Anonymkode: 9b509...e68 Det du spiser høres sunt ut i seg selv (kanskje bortsett fra shake, bedre med ordentlig mat). Men det høres lite ut å leve på over tid. Anonymkode: e9a07...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Vanskelig å si hvis du ikke sjekker antall kalorier inn/ut. En skive kan være mye forskjellig, både i størrelse og antall kalorier. Det gjelder også for de andre porsjonene. Hvis du er mett gjennom hele dagen, så er det sikkert nok for deg. Da må du bare sjekke vekten om en stund. Anonymkode: c9a4d...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanskelig å si hvis du ikke sjekker antall kalorier inn/ut. En skive kan være mye forskjellig, både i størrelse og antall kalorier. Det gjelder også for de andre porsjonene. Hvis du er mett gjennom hele dagen, så er det sikkert nok for deg. Da må du bare sjekke vekten om en stund. Anonymkode: c9a4d...d07 Skiven er oppskjært i butikk og pleier som regel å ha litt smør og 1 egg på.skiven . Mye proteiner i shaken . Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Dette blir kanskje 1000 kcal om dagen og høres for lite ut. For meg ville det vært oppskriften på for lite mat - resultat: endt i overspising. Anonymkode: 3d220...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Høres horribelt lite ut. Du kommer til å fyke opp igjen når du skal innføre normalt kosthold igjen. Anonymkode: d53ff...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Kommer vel an på livsstil ellers… trener du? Anonymkode: 3e926...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Middagen kan jo variere veldig i antall kcal, alt etter innhold, mengde, saus, steke i smør osv osv. Men hvis vi tar utgangspunkt i følgende: Middag: 600 kcal Lunsj: 1 brødskive 90 kcal + et egg 90 kcal + smør 30 kcal: 210 kcal Neve nøtter (kan jo være hva som helst i størrelse egentlig): 70 kcal Yr shake: 140 kcal Det blir da totalt 1020 kcal (med forbehold om store variasjoner i kcal-mengden alt etter som). Noe som er altfor lite mat. Anonymkode: e9a07...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kommer vel an på livsstil ellers… trener du? Anonymkode: 3e926...8ff Trener 2-3 dager i uken . Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Middagen kan jo variere veldig i antall kcal, alt etter innhold, mengde, saus, steke i smør osv osv. Men hvis vi tar utgangspunkt i følgende: Middag: 600 kcal Lunsj: 1 brødskive 90 kcal + et egg 90 kcal + smør 30 kcal: 210 kcal Neve nøtter (kan jo være hva som helst i størrelse egentlig): 70 kcal Yr shake: 140 kcal Det blir da totalt 1020 kcal (med forbehold om store variasjoner i kcal-mengden alt etter som). Noe som er altfor lite mat. Anonymkode: e9a07...d49 Middag er 1 kyllingfilet med grønnsaker eller 100 gram fisk med grønnsaker eller en liten porsjon kyllingsalat. Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Høres horribelt lite ut. Du kommer til å fyke opp igjen når du skal innføre normalt kosthold igjen. Anonymkode: d53ff...e5e Hadde ikke tenkt å begynne spise annerledes enn dette . Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Middag er 1 kyllingfilet med grønnsaker eller 100 gram fisk med grønnsaker eller en liten porsjon kyllingsalat. Anonymkode: 9b509...e68 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hadde ikke tenkt å begynne spise annerledes enn dette . Anonymkode: 9b509...e68 Det er likevel for lite mat. Anonymkode: e9a07...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hadde ikke tenkt å begynne spise annerledes enn dette . Anonymkode: 9b509...e68 Det er ikke sunt. Du kommer til å rasere metabolismen din. Anonymkode: d53ff...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke sunt. Du kommer til å rasere metabolismen din. Anonymkode: d53ff...e5e Har pcos og både jeg og mange erfarer at vi ikke kan spise så mye ❤️ Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå