Gå til innhold

Tar man opp tråden igjen i vennskap når man ser den andre har det vondt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi var veldig gode venner, nesten bestevenner om man bruker det begrepet. Vi fikk barn på forskjellig tidspunkt, så en av oss hadde til slutt større barn og småbarn. 
Fikk inntrykk av at hun likte vennskapet vårt fordi vi var like i tankesettet, kunne utfylle hverandre. Hadde dype gode samtaler og mye moro. 

mannen hennes fikk ny jobb og ble litt kjendis. De forandret vennekrets på et blunk. Og i siste selskap hos dem var det knapt gamle venner igjen. Også hørte plutselig ikke jeg fra henne lengre heller. Følte meg kastet, til fordel for kjendisene.

Nå er det blitt slutt mellom henne og mannen. Og jeg vet ikke hva som har hendt med henne de siste 10 årene. Men hun er jo enda ung, tidlig i 40 årene, så jeg tenker at et vennskap har i den forstand mange år igjen.

Ville du tatt kontakt eller la det være?

Anonymkode: b72b3...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dersom du føler deg bevisst kassert som venn, så nei, da hadde jeg ikke tatt kontakt først. Dersom dere mer har sklidd fra hverandre pga livets omstendigheter, så ja - da hadde jeg absolutt kunne strekt ut en hånd. 

Anonymkode: bd29d...c19

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde tatt kontakt, noen ganger glir man bare litt vekk og det er like livssituasjoner og så finner man hverandre igjen.

Anonymkode: 73dda...40a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...