AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Heisann Jeg sliter med at samme kveld og dagene etter jeg har barbert leggene så klør de noe så hinsides. Kan klø meg til blods og jeg blir lettere «gal» bruker både barberskum, helt nytt barberblad og smører inn leggene i fuktighetskrem 2-3 ganger pr dag i håp om å hindre denne intense kløen. Jeg våkner om natten av at det klør, blir sakte gal av det 😅 jeg må barbere leggene for jeg har dessverre mørkebrune hår på bena som lett utkonkurrerer flere menn. Syns det er flaut og ubehagelig å ha masse hår på leggene som kvinne. jeg har prøvd hårfjerningskrem, voksing og barbering. Av økonomiske årsaker ender jeg tilbake på barbering siden det uansett klør. Merker ingen forskjell i kløen. er det noen som har tips til meg? Blir helt desperat av denne kløen. Anonymkode: 89ea7...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Hva slags krem bruker du da? Anonymkode: 7238a...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Kanskje en idé å bruke barbermaskin? Jeg tåler også barberhøvel dårlig. Anonymkode: 00cff...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Kanskje reaksjon på barberskum? Anonymkode: 7793e...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva slags krem bruker du da? Anonymkode: 7238a...bbd Har prøvd flere forskjellige. Cera Ve uten parfyme. Biotherm og locctaine AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje en idé å bruke barbermaskin? Jeg tåler også barberhøvel dårlig. Anonymkode: 00cff...685 Da ender jeg opp med masse sorte sjenerende stubber. Ikke noe jeg ønsker å ha feks på sommeren eller når vi skal gå å bade. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje reaksjon på barberskum? Anonymkode: 7793e...f12 Har prøvd flere forskjellige, til og med noen sånne gel for sensitiv hud. Anonymkode: 89ea7...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Så langt over normalen, at en lege bør se på deg når du er i aktiv kløfase. Ta og bilder av problemet når du har barbert og utviklingen slik at legen kan se. Gjerne og bilde rett før du barberer. Anonymkode: 1ddd6...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Og de kremalternativene du skriver er for null og niks å regne. Gå på apotek og kjøp skikkelig krem, for eksempel Repair fra ette eller annet den er hvit eske med noe gult på. Canoderm er den eneste kremen som er medisinsk og godkjent eksemkrem for folk som klør… Anonymkode: 1ddd6...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så langt over normalen, at en lege bør se på deg når du er i aktiv kløfase. Ta og bilder av problemet når du har barbert og utviklingen slik at legen kan se. Gjerne og bilde rett før du barberer. Anonymkode: 1ddd6...ba0 Ja, har bestilt meg en time men ingenting ledig før om seks uker. Kan ikke se noe endring i huden. Endringen kommer av at jeg klør på meg brannsår. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og de kremalternativene du skriver er for null og niks å regne. Gå på apotek og kjøp skikkelig krem, for eksempel Repair fra ette eller annet den er hvit eske med noe gult på. Canoderm er den eneste kremen som er medisinsk og godkjent eksemkrem for folk som klør… Anonymkode: 1ddd6...ba0 Skal ta meg en tur på apoteket. Takk for tips. Anonymkode: 89ea7...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, har bestilt meg en time men ingenting ledig før om seks uker. Kan ikke se noe endring i huden. Endringen kommer av at jeg klør på meg brannsår. Skal ta meg en tur på apoteket. Takk for tips. Anonymkode: 89ea7...792 Nettapotek farmasiet/med24 er gjerne billigere, Locobase Repair heter den, hjelper på dem meste av hudkløe. Anonymkode: 1ddd6...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Bruk en skrubbeklut på leggene når du er i dusjen. Da får du ikke så lett inngrodde hår, og det klør mindre. Min faste rutine er å skrubbe leggene i dusjen, og å smøre på en god krem etterpå. Spesielt dagen etter jeg har barbert er jeg nøye med skrubbingen. Det har reddet meg fra mye plagsom kløe! Anonymkode: a9c58...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå