AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Jeg er 50% sykemeldt for tiden. Når man er i sykemeldt kan man ikke ta egenmelding tror jeg . I dag skulle jeg egnetlig på iobb men har fått høy feber og er ikke i form 🤧 så hva gjør jeg nå? Må jeg til legen å få ny sykemelding for i dag siden man ikke kan ha egenmelding og sykemelding samtidig ? Anonymkode: 154b7...079
Vaffelhunden Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar Tenker at enten får du jobbe deg gjennom det, eller så får du avtale med sjefen at jobber 0% en dag og 100% en annen dag.
nordlending Skrevet 21. januar #4 Skrevet 21. januar Ja, du må kontakte legen, med mindre du kan ta igjen timene ila. uka. Sykemeldingen Jan endres til 100 % for dagene du er syk. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar Du må til lege å få ny sykemelding 100 % for perioden du er syk. Anonymkode: b1f5e...080 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar Var borti dette i fjor. Måtte da ringe legekontoret og sykmeldes 100% et par dager. Gikk helt fint, jeg slapp å dra inn til legen da dette tydeligvis er en vanlig problemstilling Anonymkode: 0ac99...516 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er 50% sykemeldt for tiden. Når man er i sykemeldt kan man ikke ta egenmelding tror jeg . I dag skulle jeg egnetlig på iobb men har fått høy feber og er ikke i form 🤧 så hva gjør jeg nå? Må jeg til legen å få ny sykemelding for i dag siden man ikke kan ha egenmelding og sykemelding samtidig ? Anonymkode: 154b7...079 Da jeg fikk covid når jeg var 40% sykemeldt så bare byttet jeg om på hvilke dager jeg jobbet. Anonymkode: a57e4...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå