Gå til innhold

Fettere… dilemma

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kom i kontakt med fetteren (A) til en kompis/bekjent(B) i jula. Vi var passe fulle, og jeg avslo tilbudet om å bli med hjem (ons er ikke min greie). Etterpå har vi hatt daglig kontakt på snap, men føler han er litt hot and cold. Vi har jo egentlig hatt mange anledninger til å møtes om vi vil. Og jeg har hintet litt. Så begynner å gi opp. 

men så har du B. Han vet hva som skjedde og at jeg er interessert i A. Vi har kjent hverandre hele livet, og bare vært venner. Helt stille i perioder og mer kontakt på andre tidspunkt 😅 Nå er vi inne i en periode med mye kontakt. Først litt prat om A, men så har det gått over på andre ting og plutselig er vi veldig flørtete. Og jeg innser at egentlig er dette en jeg kunne falt for. Har bare hatt på friend zone-briller og tidligere vært på ulike steder i livet. 

så nå ligger jeg plutselig å flørter med to stykk… og utseendemessig er de like nok til å være brødre. Og også mye samme verdier, humor osv 😅 så det jeg liker hos den ene liker jeg også hos den andre… men også redd for å såre og ødelegge alt  

så hvor går jeg herfra? Roe ned med begge? Holde frem og se om en av dem tar initiativ til noe mer? Velge en og kutte ut den andre? 

Anonymkode: 6e9b7...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hint er ikke gyldig. Enten må du si det rett ut at du gjerne tar en øl med han en dag om han har lyst, eller så dropper du det.

Menn forstår ikke hint. Punktum.

Men siden de to er fettere hadde jeg lagt at på hylla. Trekk deg ut før det blir trekantdrama.

Anonymkode: fcb51...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...