AnonymBruker Skrevet 21. januar #61 Del Skrevet 21. januar BPA. 10/10 på hatskalaen. Lavstatusjobb, fysisk og mentalt belastende, diagnose og sykdomsprat 24/7, selvsentrerte mennesker, ingen kontakt med kollegaer, andre menneskers kroppsvæsker, ingen fleksibilitet, elendig lønn og utrolig kjedelige arbeidsoppgaver. Anonymkode: 44601...8cd 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #62 Del Skrevet 21. januar Digital markedsfører/innholdsprodusent/journalist - litt potet. 3/10. Veldig fin jobb, litt lave lønninger, og litt opp og ned perioder (ekstremt travelt, også veldig lite travelt). Sjanse til hjemmekontor, får opplevd mye, blitt kjent med bedrifter og mennesker, kjekke arrangementer. 😄 Anonymkode: 8df74...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #63 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er du så tett at du ikke forstår at dette med andre menneskers drit, piss og gugg blir toppen av isfjellet når arbeidsbetingelsene er heeeelt ute og kjøre? Anonymkode: acf7b...2ca Kan du forklare hva du legger i «heeeelt ute og kjøre»? Hilsen sykepleier. Anonymkode: d13ac...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 21. januar #64 Del Skrevet 21. januar (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er du så tett at du ikke forstår at dette med andre menneskers drit, piss og gugg blir toppen av isfjellet når arbeidsbetingelsene er heeeelt ute og kjøre? Anonymkode: acf7b...2ca Håper ikke du heller jobber med syke, barn eller eldre. Man bør klare å ikke snakke nedlatende om pasienter eller elever, også i en krevende arbeidshverdag. Å si at man er lei av kroppsvæsker og urenslige mennesker, er ikke passende når man jobber med syke/eldre, som ikke kan noe for at de ikke er velstelte. Å si at man er sliten av en hektisk arbeidshverdag, og for mange oppgaver, er noe annet. Hva jeg forstår/ ikke forstår, vet du lite om, og jeg er ikke tett, selv om jeg kanskje har andre meninger enn deg. Endret 21. januar av Tartufo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 21. januar #65 Del Skrevet 21. januar Driver for meg selv, elsker det,hater jobben min 0. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #66 Del Skrevet 21. januar Konsulent, offentlig ansatt, 8/10 Anonymkode: fb51f...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #67 Del Skrevet 21. januar Redaktør. Veldig glad i jobben. 0/10. Anonymkode: 59a2f...43e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #68 Del Skrevet 21. januar Barnehage, 10/10 på hatskalaen. Elsker barna, HATER denne dårlige rammene vi jobber innenfor. Anonymkode: b7cf3...c14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #69 Del Skrevet 21. januar K.B. skrev (1 minutt siden): Driver for meg selv, elsker det,hater jobben min 0. Hva jobber du med? Heldig! Anonymkode: b7cf3...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 21. januar #70 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva jobber du med? Heldig! Anonymkode: b7cf3...c14 Såpass sært at sier jeg det, så er jeg ikke anonym 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #71 Del Skrevet 21. januar Helsesekretær, 1/10 på alt unntatt betjene telefonen, det er 10/10. Anonymkode: f3c57...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 21. januar #72 Del Skrevet 21. januar Jobber som sosialarbeider, trives veldig godt! 1/10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #73 Del Skrevet 21. januar Seniorrådgiver i staten, 0. Anonymkode: ad788...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #74 Del Skrevet 21. januar Byråkrat med stor frihet innen spennende fagfelt. Fleksitid og god lønn. Får dra på artige jobbreiser og konferanser med interessant innhold der jeg treffer mange ulike og flinke mennesker. 0/10 på hatskalaen 👍 Anonymkode: 5015d...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #75 Del Skrevet 21. januar Sykepleier innen psykisk helse/rus. Jobben i seg selv 7/10. Arbeidsmiljø og ledelse 10/10. Er på vei over i et annet felt. Anonymkode: 798a6...59f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #76 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Forrige jobb: barnehage. 10/10. (Arbeidsplassrelatert, ikke jobben i seg selv). Hoppet nylig over til bolig med store sammensatte utfordringer og atferdsvansker, 0/10. Elsker både jobben og plassen! 😍 Anonymkode: 976bf...978 Er du mann? Anonymkode: 0bbee...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #77 Del Skrevet 21. januar Er analytiker i tek-bransjen. 0/10. jeg har null relevant utdannelse og jobba meg opp fra «gulvet». Elsker jobben, får virkelig brukt hjernen på en måte jeg liker. Har også mye fleksibilitet og helt ok lønn. Godt arbeidsmiljø også! Anonymkode: cb041...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #78 Del Skrevet 21. januar Innkreving av pengekrav. Hater ca 5/10. Selve innkrevingen kjeder meg ihjel, men jeg har artige og koselige kolleger. Leier ut leiligheten min på airbnb. Det liker jeg for da tjener jeg på noe som gir meg både penger og insentiv til å holde det rent og ryddig hele tiden. Anonymkode: 28f0b...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #79 Del Skrevet 21. januar Pedagogisk leder barnehage. 2/10. Det lille som trekker ned er stadig for få hender på jobb, for lite plantid og mange damer på en plass så kan det innimellom være litt sutring. Anonymkode: d3a58...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #80 Del Skrevet 21. januar Er leder på kantine, med fagbrev son kokk. Hater jobben min 1 av 10. Utfordringen er kroppen hangler etter mange år i yrket. Ellers så er kunder som viser tydelig at de mener de er bedre enn oss kantinedamer 10 av 10 på hat-skalaen Anonymkode: 6f1cd...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå