Gå til innhold

Hva jobber du med? Og hvor mye hater du jobben din? På en skala fra 1-10

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenkte det kunne være interressant å se hva folk her jobbet med, og hvilke yrkesgrupper som hater jobben sin mest.

Jeg begynner:

Jobber på SFO, 10/10 på hat-skalaen

Anonymkode: 73747...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du bør finne deg en profesjonell å snakke med som kan hjelpe deg med å snu tankegangen.

Når du åpner innlegget på denne måten så er det åpenbart at du strever med noe.

Jeg heier på deg 🤗

Anonymkode: 8ed93...964

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykepleier 10/10 (arbeidsplassrelatert), og har sagt opp. 

Anonymkode: c81e0...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Administrasjonssjef. Hater den 0/10

Anonymkode: 3ef09...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsefagarbeider,  i hjemmesykepleien 0 av 10, hater ikke jobben min. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykepleier, 10/10 på hatskalaen. Lavstatus, lite intellektuelt stimulerende, fysisk og mentalt belastende, død og fordervelse, vonde lukter, skittent, andre menneskers kroppsvæsker, andre menneskers dårlige personlige hygiene, ubehagelig arbeidstøy, belastende kjipe arbeidstider, ingen fleksibilitet.

Skal søke på studie for omskolering neste semester.

Anonymkode: 7a1f7...7f3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lege, 0/10. Faktisk veldig glad i jobben min, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer fritid. Finn deg en jobb du synes er skikkelig givende, livet er fir kort til å kaste bort så store deler på en jobb man ikke liker. 

Anonymkode: 5b3de...dac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobbet lenge innen barnevern, mot slutten var det nok 8/10. Enkelte ting likte jeg, men mye hadde jeg helt opp i halsen. Og det handler ikke om familiene, men om selve systemet. 

Nå jobber jeg deltid innen habilitering, og jeg kan ærlig si at det eneste jeg ikke synes er så gøy, er å vaske gulv. Så da blir det kanskje 1 av 10 da? Nesten bare gøy, jeg gleder meg til å gå på jobb! 

Anonymkode: 146da...cac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med salg, trives godt med det og har stor grad av frihet i arbeidet. 1/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alltid betryggende å lese at de som har valgt helt selv å jobbe med barn og syke mennesker hater jobben sin 😶

Anonymkode: 944c8...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alltid betryggende å lese at de som har valgt helt selv å jobbe med barn og syke mennesker hater jobben sin 😶

Anonymkode: 944c8...c70

Alltid betryggende at folk her på KG ikke skjønner at man kan hate jobben sin uten å hate yrkesvalget sitt 🙃

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sykepleier, 10/10 på hatskalaen. Lavstatus, lite intellektuelt stimulerende, fysisk og mentalt belastende, død og fordervelse, vonde lukter, skittent, andre menneskers kroppsvæsker, andre menneskers dårlige personlige hygiene, ubehagelig arbeidstøy, belastende kjipe arbeidstider, ingen fleksibilitet.

Skal søke på studie for omskolering neste semester.

Anonymkode: 7a1f7...7f3

Hvorfor valgte du sykepleier egentlig? 🤔 

Anonymkode: 6773f...200

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor valgte du sykepleier egentlig? 🤔 

Anonymkode: 6773f...200

Jeg er ikke den sykepleieren du kommenterer, men det denne sykepleieren forteller om er et kjempeproblem i det norske helsevesenet. Vi sykepleiere blir ikke ansatt som sykepleiere, vi blir ansatt som helsefagarbeidere - som er beskrivelsen på jobben hun "hater". Sykepleiere har helt andre arbeidsoppgaver når de er rett plassert.  Jeg skjønner hen godt, dette er misbruk av kunnskapen vår og en tre-årig bachelor. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vekter. 

10/10. relatert til arbeidsmiljø og ledelse. Søker nye jobber nå..

Anonymkode: bee2c...a2f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber innen IT. Kontorjobb, flexitid, mulighet for hjemmekontor. Ok ledelse. Til tider gørrkjedelig jobb og lønna er "akkurat nok". Men totalt sett så trives jeg godt nok til å bli værende. Så "hat"? 2/10 kanskje. Fordi jeg har enkelte kollegaer som er helt håpløst dårlige i jobben og generelt uspislige.

Anonymkode: 85541...1a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...