AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er dame. Kjøpte meg en mnd med Tinder gull. Sveipet gjennom alt til høyre. Manne metoden med andre ord. sveipa til jeg runda tinder. Har ikke fått 1 match.😂😂😂 latterligste jeg har sett. Ser ingen likes. Og åpner Tinder igjen er alle de jeg sveipa høyre tilbake. kan noen forklare meg hvordan Tinder funker egentlig??? Voksen dame her 50+ og har aldersspenn 40-60. og bor i nærheten av Trondheim. Anonymkode: 2e2d1...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor i all verden bruke Tinder?🫠😁 Anonymkode: d35c4...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er dame. Kjøpte meg en mnd med Tinder gull. Sveipet gjennom alt til høyre. Manne metoden med andre ord. sveipa til jeg runda tinder. Har ikke fått 1 match.😂😂😂 latterligste jeg har sett. Ser ingen likes. Og åpner Tinder igjen er alle de jeg sveipa høyre tilbake. kan noen forklare meg hvordan Tinder funker egentlig??? Voksen dame her 50+ og har aldersspenn 40-60. og bor i nærheten av Trondheim. Anonymkode: 2e2d1...e9f Tar ca 7 dager så er alle tilbake ja. Algoritmene deres er slik. Kanskje heller prøve å treffe noen via andre apper eller hobbyer og nye interesser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Tinder er ut har jeg hørt. Folk gidder ikke å bruke det lenger Anonymkode: 517b0...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg får mange matcher selv uten bilder av meg. Så ville kanskje tatt en kikk på profilen? Men matchene mine fører jo ikke til noe da, men det er vel også fordi jeg overhodet ikke går inn i "prosessen" med særlig entusiasme😅 Anonymkode: 9a42e...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville ha prøvd andre apper. Jeg er 47 og har akkurat registrert meg på match og møteplassen. Så får vi se om jeg møter en mann der. Anonymkode: 2f31c...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Virker for meg som om du er shadowbanna. Altså det er ingen som får opp profilen din. Du får en rekke profiler som vil gå i loop. Spiller ingen rolle hva vei du sveiper. Dette kan ha noe med teksten du har brukt. Bilder du har brukt,eller om du har gjort noe så enkelt som å drastisk endre lokasjon (evt brukt VPN) Alt kan få deg shadowbanna. Tinder har en rekke "usynlige" regler. Endret 3 timer siden av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tinder er ut har jeg hørt. Folk gidder ikke å bruke det lenger Anonymkode: 517b0...601 Hva bruker man? Er det sånn ned på pubben og flørte nå? Notis i parpiravisen med bill mrk. Opplys oss! Anonymkode: dcf04...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Slett kontoen og lag en ny. Tinder nektet for at det var noe feil, men jeg hadde samme i fjor, og har hørt flere andre som også har hatt problemet. Sveipet på de samme gang etter gang, og aldri noen match. Slettet kontoen, opprettet den på nytt, fikk mye bedre utvalg, de jeg sveipet bort kom ikke opp igjen, og jeg fikk mange matcher. Det er som om noe henger seg opp slik at man kun får ett lite utvalg, og at sveipingen ikke blir registrert skikkelig, uansett om man sveiper høyre eller venstre. De jeg sveipet bort kunne komme tilbake flere ganger samme dag... Anonymkode: 937ce...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Om du ikke får noen likes på Tinder som kvinne så er du i nederste sjikte av kvinner utseendemessig. Anonymkode: b60a0...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå