Buffelo Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Joe Biden 82 år Donald Trump 78 år Vladimir Putin 72 år Benjamin Netanyaho 75 år XI Jimpin 71 år Erdogan 70 år Olaf Sholz 66 år Nyleg ble Donald Trump 78 år innsett i embete som USA neste president. Selv om kjæften tilsynelatende er inntakt så kan ein undre seg over mye av det som renner ut er tilregneleg. Vladimir Putin er også forlengst blitt ein gammel mann, og sår tvil om han er tilregneleg. Er det egentlig ikkje merkelig at eit land som USA med 339 millioner mennesker ikkje har ein yngre person å sette inn i presidentembetet lelr handler det kun om penger, og maktspill. ? Aldringsprossesen går sin gang hos dei fleste, det gjøres intet unttak om ein er president eller konge. Vert lett irritert. Hukommelsesvikt. Stirrighet. Demnt /demns Rekasjonsevnen er svekket Syn-og hørsel er svekket. Blir tøvete 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Synes ikke det er så merkelig når man ser alt Trump nå tar tak i. Er lite som minner om utilregnelighet der, og drister meg til å si at det å få Trump som president i USA, er hva som måtte til nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Skal ikke si du har feil, men hva var alderen på dem som bygget den freden du til nå trolig har tatt for gitt? Det har vel heller aldri vært flere kvinner i det politiske toppsjiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Ja, jeg tenker det er en trussel. Synes aldri det har vært så mye rart som har foregått. Lenge siden jeg leste noe konkret om det her, men husker det var forskning som viste at flere kvinner i styre og politikken fører til mer fred og mindre konflikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå