AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Han har virket så interessert…sender meldinger hver dag.. sier masse fint og forteller meg ting som er veldig personlig. Men pga jobb og barn har han ikke tid til å møte meg ofte. Sier han vil ha kjæreste etterhvert, men trenger tid. Er det da håp el skal jeg glemme han? Aner ikke hvordan en mann tenker, men jeg er veldig forvirret siden det har virker som det er gjensidig.. men plutselig, uten at det egentlig har skjedd noe spesielt, så virker han mer som han ikke ikke er det lenger. Men jeg har hatt en ekstremt god følelse… og plutselig raser liksom alt. Da trekker jeg meg unna.. er så redd for å bli såret igjen.. har virkelig lyst til å bli bedre kjent… så hva gjør jeg? Hater singellivet. Når man endelig møter noen man liker så må det her skje… Anonymkode: 97f26...d51
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar Er vel et typisk maskulint trekk å være på, av, på av.. Anonymkode: 01e0a...003
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er vel et typisk maskulint trekk å være på, av, på av.. Anonymkode: 01e0a...003 Ja🙄men har følelse av at alle som blir av alltid kommer tilbake… men er noe annet når man får så gode følelser og hadde håpet noe mer.. vanskelig å holde seg unna da.. og også redd han blir skremt om jeg tar for mye kontakt. Jeg vil så gjerne ha han❤️☺️ Anonymkode: 97f26...d51
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #4 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel et typisk maskulint trekk å være på, av, på av.. Anonymkode: 01e0a...003 Nei. Det er en damegreie. og en 1% greie
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja🙄men har følelse av at alle som blir av alltid kommer tilbake… men er noe annet når man får så gode følelser og hadde håpet noe mer.. vanskelig å holde seg unna da.. og også redd han blir skremt om jeg tar for mye kontakt. Jeg vil så gjerne ha han❤️☺️ Anonymkode: 97f26...d51 Du er der de fleste menn er. Pent parkert på plenen, klar for innhøsting ved behov. Ingen seriøs man oppfører seg slik om han mener noe
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar bipolar skrev (Akkurat nå): Du er der de fleste menn er. Pent parkert på plenen, klar for innhøsting ved behov. Ingen seriøs man oppfører seg slik om han mener noe Nei tror heller ikke det…😞 Anonymkode: 97f26...d51
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier han vil ha kjæreste etterhvert, men trenger tid. Om han snakker generelt er ikke du den rette. Han er ikke interessert i et kjæresteforhold med deg, iallfall ikke på nåværende tidspunkt. Ikke noe poeng å vente - om han er redd for å miste deg vil ha jobbe for at du ikke gir slipp. Ta avskjed nå som du ikke er altfor knyttet til ham. Tro meg, du vil spare deg for mye engstelse. Den lengselen du føler på nå vil bare gjøre deg miserabel og tappe deg for energi. Gi din kjærlighet til han som ser deg og ønsker deg. Anonymkode: 85534...b66 2 1
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #8 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om han snakker generelt er ikke du den rette. Han er ikke interessert i et kjæresteforhold med deg, iallfall ikke på nåværende tidspunkt. Ikke noe poeng å vente - om han er redd for å miste deg vil ha jobbe for at du ikke gir slipp. Ta avskjed nå som du ikke er altfor knyttet til ham. Tro meg, du vil spare deg for mye engstelse. Den lengselen du føler på nå vil bare gjøre deg miserabel og tappe deg for energi. Gi din kjærlighet til han som ser deg og ønsker deg. Anonymkode: 85534...b66 Menn er enkle og direkte. skjulte greier er damegreier. Hos men er nei nei. ja ja. og kansje kansje. Er vi intressert, så vet du det. Tviler du. er det bare å spørre. En dame stilt det spørsmålet vil i 99% av tilfellene lyve. En mann vil være erlig i 80(+)% prosent av tilfellene
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar Både jeg og kjæresten er alene med barn. Det var aldri tvil om at han ville ha meg. Daglig kontakt og møttes både i hverdager og helger, tross at vi bodde langt fra hverandre. Han hadde fleksibilitet i jobben og den er der jeg er, men pendlet. Etterhvert ble barna involvert. Men han har vist med ord og handling fra første date at han ville ha meg og oss. Anonymkode: 80366...19c
Irak Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har virket så interessert…sender meldinger hver dag.. sier masse fint og forteller meg ting som er veldig personlig. Men pga jobb og barn har han ikke tid til å møte meg ofte. Sier han vil ha kjæreste etterhvert, men trenger tid. Er det da håp el skal jeg glemme han? Aner ikke hvordan en mann tenker, men jeg er veldig forvirret siden det har virker som det er gjensidig.. men plutselig, uten at det egentlig har skjedd noe spesielt, så virker han mer som han ikke ikke er det lenger. Men jeg har hatt en ekstremt god følelse… og plutselig raser liksom alt. Da trekker jeg meg unna.. er så redd for å bli såret igjen.. har virkelig lyst til å bli bedre kjent… så hva gjør jeg? Hater singellivet. Når man endelig møter noen man liker så må det her skje… Anonymkode: 97f26...d51 En mann som unnskylder seg selv hele tiden hadde ikke jeg orka ihvertfall. Kan forstå at ungene er førsteprioritet. Er ikke det. Jeg tenker at om han virkelig vil treffe deg så finner han en unnskyldning. Det kommer an på hvor tålmodig du er, hva slags kommunikasjon dere har osv. Er dere ekslusive feks eller sender han mld til andre damer også? Hvor ærlige er dere med hverandre? Ærlighet kan skape trygghet. Er han unnvikende i forhold til ærlighet så hadde jeg vært skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har virket så interessert…sender meldinger hver dag.. sier masse fint og forteller meg ting som er veldig personlig. Men pga jobb og barn har han ikke tid til å møte meg ofte. Sier han vil ha kjæreste etterhvert, men trenger tid. Er det da håp el skal jeg glemme han? Aner ikke hvordan en mann tenker, men jeg er veldig forvirret siden det har virker som det er gjensidig.. men plutselig, uten at det egentlig har skjedd noe spesielt, så virker han mer som han ikke ikke er det lenger. Men jeg har hatt en ekstremt god følelse… og plutselig raser liksom alt. Da trekker jeg meg unna.. er så redd for å bli såret igjen.. har virkelig lyst til å bli bedre kjent… så hva gjør jeg? Hater singellivet. Når man endelig møter noen man liker så må det her skje… Anonymkode: 97f26...d51 Neh, høres ut som om du burde gå videre. En mann som er så av og på er ikke noe å ta vare på, og sjansen for at du kommer inn i en hekt er stor. Og, en mann som er interessert tar seg tid til å møte deg uansett hvor travel han er. Anonymkode: 7db77...f8b 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar Irak skrev (38 minutter siden): En mann som unnskylder seg selv hele tiden hadde ikke jeg orka ihvertfall. Kan forstå at ungene er førsteprioritet. Er ikke det. Jeg tenker at om han virkelig vil treffe deg så finner han en unnskyldning. Det kommer an på hvor tålmodig du er, hva slags kommunikasjon dere har osv. Er dere ekslusive feks eller sender han mld til andre damer også? Hvor ærlige er dere med hverandre? Ærlighet kan skape trygghet. Er han unnvikende i forhold til ærlighet så hadde jeg vært skeptisk. Virker ærlig. Vet ikke om han driver med andre, men virker ikke slik. Ja jeg tenker også at man har tid om man vil.. men forstår ikke da den enorme interessen for så å ikke ha tid.. men noen er vel slik.. ikke noe jeg orker i lengden Anonymkode: 97f26...d51
Irak Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Virker ærlig. Vet ikke om han driver med andre, men virker ikke slik. Ja jeg tenker også at man har tid om man vil.. men forstår ikke da den enorme interessen for så å ikke ha tid.. men noen er vel slik.. ikke noe jeg orker i lengden Anonymkode: 97f26...d51 Fordi det er spennende. Når nyhetens interesse har dabbet av så er du ikke like spennende lenger. Virker som de tror at det holder å gjøre en stor innsats i starten, så har de deg på kroken og da trenger de ikke å gjøre mer....Jeg hadde valgt å distansere meg fra slikt av og på greier. Det er ikke bra. En mann som virkelig bryr seg om deg viser deg stabilitet. Ikke bare når det passer han. Det blir for dumt... 2
Ava+, Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar bipolar skrev (7 timer siden): Menn er enkle og direkte. skjulte greier er damegreier. Hos men er nei nei. ja ja. og kansje kansje. Er vi intressert, så vet du det. Tviler du. er det bare å spørre. En dame stilt det spørsmålet vil i 99% av tilfellene lyve. En mann vil være erlig i 80(+)% prosent av tilfellene Haha, her var det jo bare tull😅 Menn lyver jo så det renner av dem! De holder damer på gress de også. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar Min erfaring er at mennesker som er genuint interessert i hverandre finner litt tid til å tilbringe sammen også, hvis det er slik at den ene stadig vekk kommer med unnsyldninger for å møtes, så er h*n neppe så interessert som man ellers evt. gir uttrykk for på meldinger/samtaler. Selv har jeg i alle fall blitt for "gammel" til å holde på å rote frem og tilbake og bruke masse tid på noe som sannsynligvis bunner ut i ingenting. Anonymkode: 5de07...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Skrevet 21. januar Vil du ha en som ikke har tid til deg da? Hvis problemet er jobb og barn, er jo ikke dette ting som kommer til å ta mindre plass i livet hans fremover, sånn før han blir pensjonist og barna er ute av huset. Anonymkode: 6c166...cff 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du ha en som ikke har tid til deg da? Hvis problemet er jobb og barn, er jo ikke dette ting som kommer til å ta mindre plass i livet hans fremover, sånn før han blir pensjonist og barna er ute av huset. Anonymkode: 6c166...cff Nei vil ikke det.. men kunne hatt god tolmodighet om det var en periode Anonymkode: 97f26...d51
AnonymBruker Skrevet 21. januar #18 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei vil ikke det.. men kunne hatt god tolmodighet om det var en periode Anonymkode: 97f26...d51 Ser den, det kunne jeg og, men med mindre han har planer om å ha mindre jobb og færre barn fremover, er jo ikke dette noe som blir bedre etter en måned eller to. Anonymkode: 6c166...cff
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Skrevet 21. januar Han «trenger tid». Aldri et godt tegn. Anonymkode: 80f0b...2d7 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #20 Skrevet 22. januar Hvor lenge har dere kjent hverandre og datet? Anonymkode: d94d3...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå